Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Sliter dere med søvnen kan jeg anbefale to ting. Trene til du nesten ikke kommer deg hjem og vinduene åpne:)
 
DET virker. :) JA - og én ting til; ikke les TS og andre fora sekundet før øyelokket klapper igjen.
 
Har syslet med en del nerdeting de siste årene - og da blant annet head-fi.

Har brukt langt mer penger på head-fi enn den dyreste klokka jeg noen gang har kjøpt, så følelsen av å gå ned i det private "lageret" (aka furtebua som ikke brukes) i dag og hente ut et par splitt nye "Creative Aurvana Live!" i originalforpakning føltes super nice.

Av og til koster lykken bare 486 gamle kroner.

De selger fortsatt disse - og til latterlige 439 kroner ser jeg. Antar flere ikke kjøper dem fordi de er for billige. DET er årets megatabbe...


sc_B000ZJZ7OA-02.jpg
 
Redigert:
Distronic Plus systemet til Mercedes-Benz er en drøm i rushtrafikken i Oslo, for så vidt på motorveien også;)

Ikke misforstå, jeg elsker å kjøre bil, men det er så mye deiligere når bilen kjører selv i saktegående kø:eek:
 
...at Gitte Brunstad tok sølv i karate-vm!
En liten idrett i Norge, men over 50millioner utøvere på verdensbasis. 107 nasjoner som stiller, noe som gjør karate-vm større enn samtlige idretter i vinter-ol, og større enn 15 av de 26 idrettene i sommer-ol (altså offesielt vm annerkjent av IOC, imotsetning til X-antall "em-/vm-mestere" vi har til lands i småorganisasjoner ingen har hørt om). Første norske vm-finale siden 1992. Fantastisk prestasjon som gleder en kampsportentusiast:D:D:D
 
...at Gitte Brunstad tok sølv i karate-vm!
En liten idrett i Norge, men over 50millioner utøvere på verdensbasis. 107 nasjoner som stiller, noe som gjør karate-vm større enn samtlige idretter i vinter-ol, og større enn 15 av de 26 idrettene i sommer-ol (altså offesielt vm annerkjent av IOC, imotsetning til X-antall "em-/vm-mestere" vi har til lands i småorganisasjoner ingen har hørt om). Første norske vm-finale siden 1992. Fantastisk prestasjon som gleder en kampsportentusiast:D:D:D


Hmmm enig... Store. Idretter blir ikke store i Norge. Ski er verdens største idrett i Norge.

Lommetennis..?

8-D
 
Ferie i sol og varme. AD'er på rekke og rad. Trur dei fleste kjente merka skal vera på plass. Så spørst det berre om ein greier å snike seg vekk frå kone og barn for å kikke og tafse litt:)
 
Stipendiatstilling som gjør at jeg ikke lenger trenger å stå opp grytildig for å sikre meg leseplass på Universitetsbiblioteket, men kan tusle ned på min faste kontorplass når det passer meg :D For ikke å nevne den (faktisk) gode maskinkaffen som er gratis, kontra den ekle suppa de tar blodpris for på Universitetet
 
Grattis @Omen :) Hvilket fagfelt?

Takk for det :)
Bransjen jeg jobber for består av privat drevne helseforetak, tjenesterleveradører, hoteller m.m, og jeg utdanner meg innen media/kommunikasjon (medievitenskap, master) Jobber med oppgave rundt mediedekningen av et av deres fagområder (litt taushetsbelagt foreløpig, så derfor kan jeg ikke si så mye mer :) )
 
Redigert av en moderator:
Fredag. Norsk hummer, sjøkreps, reker og hvitvin i kjølern. Og ikke minst, snart hyggelig besøk.
 
Takk for det :)
Bransjen jeg jobber for består av privat drevne helseforetak, tjenesterleveradører, hoteller m.m, og jeg utdanner meg innen media/kommunikasjon (medievitenskap, master) Jobber med oppgave rundt mediedekningen av et av deres fagområder (litt taushetsbelagt foreløpig, så derfor kan jeg ikke si så mye mer :) )

Spennende tematikk, lykke til:) Holder selv på å skrive en masteroppgave om bla forskjeller i innovasjonsevnen til privat og offentlige helseforetak og hvilke faktorer som påvirker.