Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Fikk solgt leilighet til godt over prisantydning i dag, og budsjettet mitt for ny klokke økte drastisk Dette gjør livet godt å leve
 
Las Vegas er herlig! Utrolig kult! Det er så kunstig at det er rett og slett herlig! Jeg skal tilbake!

Uansett så er Las Vegas topp! Jeg opplevde ikke byen som skummel eller utrygg.

Bare å istemme! Las Vegas er beinkult; The Strip is helt absurd. Glimrende high-end shopping også
(i tilfelle man vinner stort kan man bli kvitt gryna med en gang).

En liten odde perle er Liberace-museet. En annen absurd ting med LV er hvordan resten av
byen er helt normal. DET virker unormalt etter The Strip.

Bare å glede seg!
 
Bare å istemme! Las Vegas er beinkult; The Strip is helt absurd. Glimrende high-end shopping også
(i tilfelle man vinner stort kan man bli kvitt gryna med en gang).

En liten odde perle er Liberace-museet. En annen absurd ting med LV er hvordan resten av
byen er helt normal. DET virker unormalt etter The Strip.

Bare å glede seg!

Jeg angrer som fy på at jeg ikke kjøpte den skinn cowboyhatten jeg så der. Og så var det en flott klokkenbutikk som hadde en lekker TH. God rabatt ville den hyggelige damen gi. Husk også å besøke "It's sugar". Det skal være verdens største godtebutikk. Jeg tror dem.

:cool:
 
Jeg angrer som fy på at jeg ikke kjøpte den skinn cowboyhatten jeg så der. Og så var det en flott klokkenbutikk som hadde en lekker TH. God rabatt ville den hyggelige damen gi. Husk også å besøke "It's sugar". Det skal være verdens største godtebutikk. Jeg tror dem.

:cool:

Jeg tenker fremdeles på de ekstremt hardcore pyton- og krokodillejakkene som var til salg i en butikk
i Ceasars Palace (legg merke til feilstaving). Jakkekjøp var dessverre ikke helt kompatibelt med stipendiatlønn
eller flaksen/dyktigheten ved black-jack-bordet.

En ting til: en eller annen guidebok anbefaler en slik "innendørs fallskjerm"-greie. Unngå det. Veldig tamme greier.