Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Det var en humoristisk omtale vi i vennegjengen hadde på skrevende kvinnfolk en gang tilbake på det glade 80-tallet da man gikk med mohairgensre og annet morro. Det var ikke ment bokstavlig @Skovdahl. 70-tallet hadde hasj. 80-tallet hadde mental hasj.
 
Redigert av en moderator:
Replacement unit

Replacement unit fra NetGear er på vei...
(Håper jeg... klikket på <PK send> knappen for noen timer siden)

:cool:
 
At det blir lysere på ettermiddagene - og sola faktisk titter frem før den legger seg. Gjør strandturene trivelige.

J%C3%A6ren.jpg

(hentet fra www)
 
At sjefen setter et "utfordrende" mål og man penetrerer det halveis i måneden.
Som resultat av det så er budsjettet til en ny klokke kraftig økt :)
 
God service på Presis Ur og Gull i Bodø i går. Fant ikke en forhandlertråd, så da får skryten gå hit. Fikk også klå litt på Dark Side of the Moon :D
 
Det er utrolig godt å sette SIM-kortet inn i den gamle Nokia telefonen igjen! Windows Phone er faktisk langt bedre enn jeg trodde! Etter å ha prøvd noe annet i tre måneder er jeg i alle fall ikke i tvil!

8-D
 
Det er utrolig godt å sette SIM-kortet inn i den gamle Nokia telefonen igjen! Windows Phone er faktisk langt bedre enn jeg trodde! Etter å ha prøvd noe annet i tre måneder er jeg i alle fall ikke i tvil!

8-D

Ang Nokia:
For noen dager siden fant jeg igjen min første firmatlf jeg fikk i år 2000. Den er fortsatt uåpnet i eske...
Nokia 5110. Det var tider det!