Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Å holde seg unna TS en hel dag på lesesalen, og så komme hjem for å lese det som har hopet seg opp i løpet av dagen:)

Har egenhendig fjerna Villaventvifta på kjøkkenet i dag og hakka bort 1/3 av alle gamle fliser over kjøkkenbenken. Håndverkere er booket til elektrisk anlegg og montering. Alle moduler, hvitevarer og benkeplate er på vei - og alt/alle har bekreftet sin ankomst. Woohoo. :)

Redigert:
Korsang! Jeg er dessverre i feil del av landet til å være med gjengen i videoen under, men henger meg med på sangen ved enhver passende anledning. :D

[video=youtube;opizaykLEMU]https://www.youtube.com/watch?v=opizaykLEMU[/video]

Svenske fastnøkler

Det er greit med en liten svensk fastnøkkel når man skal skru litt rør for å bytte pakninger...
WP_20150214_18_19_32_Pro.jpg

Den voksne skiftenøklen fant jeg på Maxbo for "en slikk og ingenting" fordi pakken til den var ødelagt. Da kunne jeg ikke gå fra den. Kjekt å ha!

:cool:

At faren min har endelig fått et mekanisk ur! :) Det var på tide..

Redigert:
Komme hjem etter noen timer på lesesalen på en søndag og gå ut på kjøkkenet for å oppdage at jentene i kollektivet har bakt boller

Frokost med familien. Så Aquarama med ditto aktiviteter og mye badstue. Så middag med familien ute. Og, så hjem i kaffekroken og TS. Det var ingen spesiell dag - men en god hverdagsedition. :)

Norges stafettgull akkurat nå. Niklas Dyrhaug, Didrik Tønseth, Anders Gløersen og Petter Northug. Helter! :D

For en vill spurt på slutten av Northug! Puls i 160 minst nå haha :D

God match på jobbintervju. CV'en min matcher det potensiell arbeidsgiver mangler, intervjuer så fornøyd at han sier i klartekst etter 30 minutter at kompetanse og person er riktig ! For min del er arbeidsgiver "riktig".

Håper det fortsetter i samme spor med 2.gangs intervju etc. Godt å få prate direkte med avdelingsleder/fagpersoner, og slippe jåleintervjuene hos HR.

Universitetets "økonomiske eksperimenter". 530kr ekstra på helgens ølbudsjet for 45 minutters lek og moro skal man ikke klage over.