Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Ingen folie her i gården - det er for juksemakere. Den står på noe så konservativt som 18-tommere, 225/40-18. Felgene er ikke dekket med elektrikertape (har aldri noensinne hørt om at det er blitt gjort?) - de er sotet fra fabrikk.
Står også på TA Technix justerbare coilovere så den er litt lavere enn en vanlig 3B. Den har også en noe justert ECU (~195 hk), BorgWarner KKK K03S turbo (gir mulighet for høyere ladetrykk over et noe større register enn originalturbo) og AutoBahn88 frontmontert intercooler. Originalt er intercoolerne på disse bilene montert nede på venstre side, like bak fangeren - de er små og ikke optimalt plasserte så det er litt å hente på større frontmontert intercooler.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Når du gjenkjenner noen på gaten 20 meter foran deg som du ikke har behov for å prate med. Du ser personen ser deg, MEN personen tenker det samme som deg og dere passerer i stillhet vel viten om at dere begge tenkte det samme.
 
Når du gjenkjenner noen på gaten 20 meter foran deg som du ikke har behov for å prate med. Du ser personen ser deg, MEN personen tenker det samme som deg og dere passerer i stillhet vel viten om at dere begge tenkte det samme.
Hvem sa at tankelesing/overføring ikke funker? :p
 
Ingen folie her i gården - det er for juksemakere. Den står på noe så konservativt som 18-tommere, 225/40-18. Felgene er ikke dekket med elektrikertape (har aldri noensinne hørt om at det er blitt gjort?) - de er sotet fra fabrikk.
Står også på TA Technix justerbare coilovere så den er litt lavere enn en vanlig 3B. Den har også en noe justert ECU (~195 hk), BorgWarner KKK K03S turbo (gir mulighet for høyere ladetrykk over et noe større register enn originalturbo) og AutoBahn88 frontmontert intercooler. Originalt er intercoolerne på disse bilene montert nede på venstre side, like bak fangeren - de er små og ikke optimalt plasserte så det er litt å hente på større frontmontert intercooler.

Trivelig, trivelig bil!!

Angående "elektrikertape" så er det bare et synonym for "lavere dekk". 225/40-18 er såpass at det blir fjæring i dekkene! Det vil si at det er mer enn "noen runder elektrikertape".

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Raymond75
Liker at "liker"-feltet har fått mer kontrast! Nye forumet vokser på meg. :)
 
Trivelig, trivelig bil!!

Angående "elektrikertape" så er det bare et synonym for "lavere dekk". 225/40-18 er såpass at det blir fjæring i dekkene! Det vil si at det er mer enn "noen runder elektrikertape".

8
Aha, slik å forstå. Jeg har aldri hørt det uttrykket tidligere. Det er en trivelig bil ja, og jeg må liksom alltid snu meg og se på den etter at jeg har parkert og gått ut av den.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Grendel
Chips til morgenkaffen mens jeg leser gjennom TS og venter levering av min egen sub. :D

nnndCQ1.jpg
 
Kona har brukt DJ TT mye i det siste. Så ved middagsbordet at hun hadde byttet til en "mote-klokke" med skinn rem. Spurte om hun ikke brukte DJ'en lenger. "...Jo, men når hun satt på jobben så skrapte lenke ned i bordet, også var hun litt redd for å få ripe i lenka..." :) Ja, ja, større OCD en undertegnende.
 
  • Liker
Reaksjoner: Teddy91
Når man kommer hjem til familen på en fredag, spiser middag - og får et innfall kort deretter og kaster seg på sykkelen og ta en tur langs havet selv i kraftig vind. Herlig. :)
 
Når man har hentet ny sykkel og ikke kan vente på at middagen blir klar, så den kan fortæres og deretter kaste seg ut på sykkeltur.

Edit: Og fantastisk følelse etter 35 km med ny sykkel.
 
Redigert:
At DHL klarer å levere min nye Hovertrax fra Hong-Kong til Oslo på under 24 timer.

For de som lurer på hva Hovertrax er for noe så kan de se her (finnes flere forskjellige navn på samme produkt):
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel