Lekker, @HadronCollider!
Flott skinn i farven! Lakk eller folie?
Er det 19-tommere du har elektrikertape på?
8
Flott skinn i farven! Lakk eller folie?
Er det 19-tommere du har elektrikertape på?
8
Hvem sa at tankelesing/overføring ikke funker?Når du gjenkjenner noen på gaten 20 meter foran deg som du ikke har behov for å prate med. Du ser personen ser deg, MEN personen tenker det samme som deg og dere passerer i stillhet vel viten om at dere begge tenkte det samme.
Ingen folie her i gården - det er for juksemakere. Den står på noe så konservativt som 18-tommere, 225/40-18. Felgene er ikke dekket med elektrikertape (har aldri noensinne hørt om at det er blitt gjort?) - de er sotet fra fabrikk.
Står også på TA Technix justerbare coilovere så den er litt lavere enn en vanlig 3B. Den har også en noe justert ECU (~195 hk), BorgWarner KKK K03S turbo (gir mulighet for høyere ladetrykk over et noe større register enn originalturbo) og AutoBahn88 frontmontert intercooler. Originalt er intercoolerne på disse bilene montert nede på venstre side, like bak fangeren - de er små og ikke optimalt plasserte så det er litt å hente på større frontmontert intercooler.
Aha, slik å forstå. Jeg har aldri hørt det uttrykket tidligere. Det er en trivelig bil ja, og jeg må liksom alltid snu meg og se på den etter at jeg har parkert og gått ut av den.Trivelig, trivelig bil!!
Angående "elektrikertape" så er det bare et synonym for "lavere dekk". 225/40-18 er såpass at det blir fjæring i dekkene! Det vil si at det er mer enn "noen runder elektrikertape".
8
Mine besteforeldre måtte gå til smeden hvis de hadde tannpine, og her sitter jeg hos tannlegen og venter på at de skal printe ut en ny tann til meg. Ah! What a time to be alive.
Ikke printe, men frese