Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Ellers så ville jeg byttet ut konditorfarven, med blå! Men det er bare slik jeg er....

Blå = blåbær innrørt i isen
Rød = bringebær innrørt (coulis) som er min favoritt
Grønn = pistasjnøtter

Så - konditorfarge skal man ikke kimse av. ;)
 
Blå = blåbær innrørt i isen
Rød = bringebær innrørt (coulis) som er min favoritt
Grønn = pistasjnøtter

Så - konditorfarge skal man ikke kimse av. ;)

Sort konditorfarve var på markedet for en del år siden. Den ble veldig sort. Vi blandet og fikk Orange og sort til Halloween-selskapet barna skulle ha. Stas! Dessverre så har vi ikke funnet sort farge siden.

Jeg har en liten "belastet" historie med konditorfarve. Da barna var små skulle jeg lage middag. De var aldri fornøyd, men da jeg hadde fått tak i "Barbie-potetstappe", var suksessen sikret! "Dette er kjempe godt", var svaret.

:cool:
 
Når man ved en tilfeldighet finner ut at Naim har utgitt ny firmware til streamer / forforsterker som implementerer Spotfy Connect - man kobler alt sammen (drivere, kabler; USB og LANx2) og starter prosessen - og 15 minutter senere er oppgraderingen ferdig.

Og, det beste: Det virker søren meg. Sånt gjør hverdagen bedre og et flott Naimprodukt er blitt enda mer anvendelig for familien. :)

Naim%20Logo%20News.png
 
Alltid med bortsett fra når jeg har ankret opp for å bade, og det blir ikke ennå @petterhg :)
 
Redigert av en moderator:
Nürburgring gjør livet godt å leve denne langhelga. Ingen uhell hittil, og det har virkelig gått unna! Mye gulflagg på slutten av dagen dessverre. Satser på like godt vær i morgen, selvom yr ikke er enig:)

 
En blank 2-hjuling!
WP_20150503_14_12_39_Pro.jpg


Det er gøy når det blir blankt!

Neste helg er det Vårmønstring, så før det må MX-5'n få sitt...

:cool:
 
tjjTeq1.jpg


+1 @petterhg!

Du kjenner sikkert på den følsen jeg har for øyeblikket; "når alt sviver så bra, at du vet noe snart går galt"
 
Redigert av en moderator:
Nürburgring gjør livet godt å leve denne langhelga. Ingen uhell hittil, og det har virkelig gått unna! Mye gulflagg på slutten av dagen dessverre. Satser på like godt vær i morgen, selvom yr ikke er enig:)


Nede med Tommy Lund og co?
 
Det å kunne spise en bedre middag og se frem til en god frokost i morgen - uten tanke for andre enn meg selv til en sjelden forandring, det varmer :)
 
Kjærlighet, familie, opplevelser, gode relasjoner, utgjøre en forskjell - ta vare på seg selv og andre, minner, ha mennesker i livet som er glad i deg for den du er og genuint bryr seg om deg, sette stor pris på de mange øyeblikk og de små tingene i hverdagen som ikke kommer i reprise og som ikke kan kjøpes. Tro på seg selv - våge å ha drømmer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84
Å starte dagen med frokost på Night Hawk med eggs benedict, masse kaffe og en veldig søt pike gjør virkelig livet bedre :D
 
Nei, @Friks, er nede med en gjeng fra Lørenskog og omegn. Hva kjører Tommy? Var få med norske skilter, men jeg så noen:)
 
Redigert av en moderator:
Nettopp vaska den lange, lave, ipanemabrune stasjonsvogna mi. Rart hvor knyttet man kan bli til en sånn familiebil. Den har gått 240444 kilometer, og jeg har planer om å ta den forbi 300000 kilometer (det skal gå med glans). Ta vare på bilen din, så tar den vare på deg!