Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Når man står og fomler og leter etter Visakortet i en butikk og telefonen ringer..: "Hei, savner du et Visakort?"

Det er ikke alle som hadde tatt seg bryet med å ta med seg kortet, søke opp telefonnummeret til eieren, for så å ta seg bryet med å møte rotehuet som har mistet kortet! Godt det finnes noen slike ;)
 
Redigert:
Når man står og fomler og leter etter Visakortet i en butikk og telefonen ringer..: "Hei, savner du et Visakort?"

Det er ikke alle som hadde tatt seg bryet med å ta med seg kortet, søke opp telefonnummeret til eieren, for så å ta seg bryet med å møte rotehuet som har mistet kortet! Godt det finnes noen slike ;)

Hehe.. i en slik situasjon hadde jeg vært så stressa at jeg hadde tatt telefonen og sagt "jeg er opptatt nå, ring tilbake senere", og så slengt på røret. Så jeg hadde blitt stående å fomle og lete.....
 
Denne avataren.

3314.jpg
 
I godt driv på E45 på vei gjennom Danmark til Legoland var det hyggelig å møte disse samt flere følgebiler som jeg ikke fikk bilde av. Og ja, jeg var passasjer mens kona kjørte. Tipper de er på vei nedover i Europa etter Tour de Fjords tidligere i uka.


 
Barnehagelevering i morges. Seksåringen stirrer på en mor som har parkert på samme parkeringsplass:

Guttungen: Pappa? Hun der har elektrisk bakluke hun.
Jeg: Ja, det kunne vi hatt også det. Man kan betale mer for en bil og få med ekstrautstyr, hvis man ønsker det.
Guttungen: Hvorfor har vi ikke det da?
Jeg: Fordi jeg ikke ville bruke masse penger på bil. Vet du hvorfor?
Guttungen: Fordi du heller ville ha en Sub.

-fist-bump-1c-Shirts.jpg
 
Sisteskiva til Daft Punk på anlegget i bilen - uten tyt fra fruen om hvor "elendig" musikk det er.
Nydelig :)