Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

At SAS endelig tok til fornuften! Nå blir det kurs 10. august :) Opp på OSL tisdag og prøve uniform, hente iPad osv. Gleder meg som en unge! Bare å forberede seg på wrist shots fra cockpit fremover! :D

YES!!!! Jeg skuler alltid inn i cockpit når jeg humper rundt OSL-SVG-KSU @semmern, men du kanskje håper på mer eksotiske turer? :)

Skille

I linje med tråden, telttur med kompis i Askerskogene og hver våre to kids i helgen (mellom 3 og 5 år) var suksess og frister til gjentagelse.

• Liker
Reaksjoner: semmern og Preacher
Kald skumpa og varm sol.

11417344_380501615477560_593701240_n.jpg

For er staket øyeblikk - Sommer og sol på høyfjellet, enkle kår uten strøm eller innlagt vann, vente 40 min på at kaffevannet skal bli varmt på Jøtul'en fra en gang for lenge lenge siden, ingen gjøremål med unntak av å pakke badesekken og nistemat, ingen vekkerklokke, ubetalelig utsikt - og se det ja, kaffen er klar ;)

Når trafikken stanser pga veiarbeid og man tilfeldigvis blir stående bak et prakteksemplar av en totakter! Dessverre fikk jeg ikke anledning til å gå ut og ta et bedre bilde, men jeg blir alltid i godt humør av å se en velholdt SAAB veteran :)
SAAB_zpsfs7eombu.jpg

Redigert:
F E R I E, siste dag i et halvårig vikariat er over. Malta står for tur, og Trondheim venter med nye eventyr til høsten (les: studier).