Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Liker ikke firkantete mennesker ! Ei heller kantstein som spiser felger og dekk.
Derfor blir jeg glad når noen tenker utenfor boksen :)
Bonus = Det både ser penere ut og har en høyere komforfaktor generelt.
259CF1C9-D9F1-4A1D-8B52-CB05C28D4C8D_zpstq5ev10o.jpg
 
Redigert:
Når man har jobbet 2 uker i strekk uten helg uten å jobbe offshore - og popper en skumpa i hagen i solskinnet, mens sin bedre halvdel lager fredagsmaten - og duften fra den siver ut og kryper rundt champagneglasset man lett henslengt nipper til i solveggen.

Dét er lykke, det - etter så mye jobbing og drittvær.

JA, så hjelper det selvsagt å kjenne boblenes effekt smyge seg innpå i den samme solveggen. Hm - ender man opp med å kjøpe et ur av spontan glede i dag, mon tro? :D

Hverdagsproblem: Nytt ur eller 160 flasker champagne?
 
  • En uke i ferieboligen på Eikanger så og si uten regn.
  • Slippe av familien på Flesland, og selv kjøre raskt og bestemt, men ikke farlig, tilbake til østlandet.
  • Rekke hjem før seksåringen legger seg.
  • Ta av 116613LB til fordel for 114060 og kjenne at less is more.
  • Skjenke en single malt, finne frem en Montegrappa 1930 for mental-velvære-skriblerier og sette på Hornblower på laptop.

Hver for seg ikke mye, men til sammen en deilig dag og en verdig avslutning på en topp sommer.
 
  • En uke i ferieboligen på Eikanger så og si uten regn.
  • Slippe av familien på Flesland, og selv kjøre raskt og bestemt, men ikke farlig, tilbake til østlandet.
  • Rekke hjem før seksåringen legger seg.
  • Ta av 116613LB til fordel for 114060 og kjenne at less is more.
  • Skjenke en single malt, finne frem en Montegrappa 1930 for mental-velvære-skriblerier og sette på Hornblower på laptop.
Hver for seg ikke mye, men til sammen en deilig dag og en verdig avslutning på en topp sommer.
Eikanger?? Det er jo rett borti gaten omtrent. Du eller fruen som er derfra? :)
Resten høres topp ut!
 
Fruen er født og oppvokst der. Jeg kom inn i bildet fordi jenta er søt og fordi jeg ville snylte på makrellfisket og den friske luften:)

Hvor holder du til?
Hehe..en byslask som bare var ute etter naturressursene altså:p
Jeg bor på Hordvikneset, om det sier deg noe?
 
Redigert:
Hehe..en byslask som bare var ute etter naturressursene altså:p
Jeg bor på Hordvineset, om det sier deg noe?

Hordvik?

Det er jo ikke lange biten. GTG i plastjolle med påhengsmotor neste gang jeg er over? Jeg deler gjerne ressursene med de lokale (så lenge vi spleiser på bensin;)).
 
Hordvik?

Det er jo ikke lange biten. GTG i plastjolle med påhengsmotor neste gang jeg er over? Jeg deler gjerne ressursene med de lokale (så lenge vi spleiser på bensin;)).
Hordvik ja, litt trøtt her..:p
Hehe..mangler jolla, men er ikke fremmed for en GTG neste gang du er på disse kanter :)
Hvor på Eikanger har dere hus?
 
Hordvik ja, litt trøtt her..:p
Hehe..mangler jolla, men er ikke fremmed for en GTG neste gang du er på disse kanter :)
Hvor på Eikanger har dere hus?

Du trenger ikke jolle. Det er jeg som er golddigger og har giftet meg inn til både jolle og påhengsmotor. :)

Gammel eiendom. Uten gateadresse for inntil noen år siden, nå heter det Jørnbrekka. Tror ikke det var mange hus der inne før dette ble oppført.

Fantastisk plass. Piktoresk og stille. Sier litt når seksåringen synes det var kjipere å dra derfra enn fra Gran Canaria.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Du trenger ikke jolle. Det er jeg som er golddigger og har giftet meg inn til både jolle og påhengsmotor. :)

Gammel eiendom. Uten gateadresse for inntil noen år siden, nå heter det Jørnbrekka. Tror ikke det var mange hus der inne før dette ble oppført.

Fantastisk plass. Piktoresk og stille. Sier litt når seksåringen synes det var kjipere å dra derfra enn fra Gran Canaria.
Om det huset har strøm, så finner jeg det. Jobber i BKK, og har tilgang på hele strømnettet i kart :p
Sånne ferier er gull verdt for sånne småtroll, og noe de husker i årevis :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Cicero
Sånne ferier er gull verdt for sånne småtroll, og noe de husker i årevis :)

Det er målet. Jeg er østlending på min hals, men vi har huset kun fordi begge svigerforeldrene forlot oss for tidlig. Føler et ansvar for å forankre vestlendingen i arvingen.

Må bare passe på at det ikke går for langt. Har allerede begynt å drille ham på at det heter "bannan", og ikke "banan". Vi er først og fremst fra Lillestrøm, må vite;)