Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Kom over 20 sigarer og en humidor på finn.no i går. Fem hundre kroner totalt hørtes ikke så verst ut, så jeg slo til på den.

Kommer hjem og finner ut at dette er sigarer til over to hundre kroner. Stykket.

Røykes heretter kun med TT Sub på armen.
 
Kom over 20 sigarer og en humidor på finn.no i går. Fem hundre kroner totalt hørtes ikke så verst ut, så jeg slo til på den.

Kommer hjem og finner ut at dette er sigarer til over to hundre kroner. Stykket.

Røykes heretter kun med TT Sub på armen.

Skulle ønske jeg hadde peiling på dette og, men røyker ikke, så det er kanskje litt bortkastet?
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Skulle ønske jeg hadde peiling på dette og, men røyker ikke, så det er kanskje litt bortkastet?

Litt avhengig av hvor mange laster du har fra før, bør du vurdere å begynne og røyke sigar.

Jeg har ganske mange laster, men fant for litt siden ut at det akkurat var plass til en til.
 
Kom over 20 sigarer og en humidor på finn.no i går. Fem hundre kroner totalt hørtes ikke så verst ut, så jeg slo til på den.

Kommer hjem og finner ut at dette er sigarer til over to hundre kroner. Stykket.

Røykes heretter kun med TT Sub på armen.


Ikke feil det, hvilket merke var sigarene ?
 
Flott sigarkjøp. :) Selv så ser jeg at counterfeit sigarer er et problem man skal være oppmerksom på. Sier ikke at disse nødvendigvis er det.
 
Flott sigarkjøp. :) Selv så ser jeg at counterfeit sigarer er et problem man skal være oppmerksom på. Sier ikke at disse nødvendigvis er det.

Kjenner problemtatikken, men testet en i går, og den var god, så det er i så fall en bra replica (men mener selvfølgelig at fake cigars are for fake people).
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen
E63385C3-715B-476A-AEA2-37BB92D5BCF9_zpssxhdihac.jpg
 
Godt å se at det er flere en meg som er distre, finner stadig vekk bank-kort i Starbucks automaten på jobben ;)
 
Bare 1,5 arbeidsdager igjen før endelig jeg også får bli kjent med det fremmede begrepet "ferie". At de 12 dagene ferie tas midt i en periode som kan bli beskrevet som "hektisk", "skremmende" og "potensial for ekstreme fuck-ups" gjør meg heller ingenting. Nå er det bare å satse på at jeg ikke blir spist av hai eller løver, trampet ihjel av gnu eller elefanter,eller blir voldtatt, ranet og drept (helst ikke i den rekkefølgen i alle fall). #Yolo som ungdommen sier.