Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Fikk en pakke hjem idag, rettferdiggjør nesten å poste her bare det.

Men denne er "with a twist", begynner så sakte å pakke ut klokken i matmors nærvær, tar den ut og på armen.

Så kommer det - "hva driver du med? Ska du ikke ta bilder av utboxingen?"

.... and then I knew, I've met the right one :)

Unboxing eller ei, blitt med Sumo - igjen
UTVkuyk.jpg
 
Avslapping på Algarvekysten. Vale Do Lobo. Dona Filipa Hotel. Late dager med sol, bading, kalde øl og gode middager sammen med kona. Herlig!
 
  • Liker
Reaksjoner: adamskater
Nytt studio album fra Iron Maiden, fruen har forlatt stuen slik at unge lovende kan sitte og nye musikken i fred og ro \m/

Jeg har fått "reklame-mail" fra Napalm-Records om denne. Nå har jeg bestemt meg for å gå til innkjøp av det. Derimot så har kontoen min der streiket... Ikke bra!

Er det et kvalitetsfylt album? 2x CD så det høres stilig ut!

8
 
Jeg har fått "reklame-mail" fra Napalm-Records om denne. Nå har jeg bestemt meg for å gå til innkjøp av det. Derimot så har kontoen min der streiket... Ikke bra!

Er det et kvalitetsfylt album? 2x CD så det høres stilig ut!

8

Jeg syntes albumet er kanonbra, beste jeg har hørt fra de på lange tider, siden 1988 (med unntak av Dance of Death fra 2005).
Det er et dobbelt album med 11 lange låter, lengste klokker inn på rett over 18 minutter.
Løp og kjøp :D
 
Jeg syntes albumet er kanonbra, beste jeg har hørt fra de på lange tider, siden 1988 (med unntak av Dance of Death fra 2005).
Det er et dobbelt album med 11 lange låter, lengste klokker inn på rett over 18 minutter.
Løp og kjøp :D

Jeg fikk lagt inn bestilling i går. Nå er det bare å vente. Lange låte en noe jeg liker. Det er ikke uvanlig at slikt byr på utfoldelser for gitarister og andre musikere.....

Siste tide har det vært Tobias Sammet's Avantasia som har gått i bilen.
Gleder meg nå!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Pondus72
Når Timmy (hagens automatiske plen-spise-sau) kan tusle rundt medio september, sola skinner og grillen freser. Og, husets herre (aka nestkommanderende) kan flippe kjøtt og annet på grillen og nyte ei kald pils. Så sier man at menn ikke kan tenke på to ting samtidig. Pøh. :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Tek og Gin