Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Haha, det er vel kanskje sånn det er når man eier noe som koster litt :) Hvilken modell er dette?
"Litt" koster den, men ikke hinsides (og i hvert fall ikke siden jeg kjøpte den på finn :) ) Larrivee OM-03 heter den. Perfekt kasseform for meg, jeg blir aldri komfortabel med den litt mer vanlige western/dreadnaught-kassen.
 
"Litt" koster den, men ikke hinsides (og i hvert fall ikke siden jeg kjøpte den på finn :) ) Larrivee OM-03 heter den. Perfekt kasseform for meg, jeg blir aldri komfortabel med den litt mer vanlige western/dreadnaught-kassen.

Heheh, har en Martin OMCPA1, også perfekt kasseform for min del. Har hatt Gibson Hummingbird, Taylor 814 og Gibson J-45. OM size er konge!
 
Cruise rundt i en sen 80-taller med en 3ltr. rekkesekser på 235 hk.
Dog bare lånt noen dager.
BE8B9060-300D-4CDA-87AD-862A24786A86_zps0u41pdw3.jpg


55C208F4-DC7A-48FE-9E86-1CDD10F2AB10_zpsvi3e0bjk.jpg
 
At eg kom meg i kontorstolen til 07.00, og har fått unna det eg trudde skulle ta enormt med tid før lunsj.
"Ikkje forstyrr lapp" på døra gjer og underverk. Tenk om alle dager hadde vore like effektive...
 
Nå har jeg spilt den nye CD'n til Iron Maiden hver dag siden jeg fikk den. Kort sagt; Denne platen er så bra at du får lyst til å smelle hodet i murveggen og spare til langt fett hår!!

8
 
Mail om at fredagens siste møte er avlyst, noe som betyr at man enda tidligere kan pakke tursekken og komme seg på hytten for helgen. Fiske, peis og noen flaske vin er heller ikke å forakte. #oldisungdommen.
 
Årets første sykkeltur i regn. Ny gj. snitt hastghetsrekord (fuge-s). Forfriskende. Og, viktigst av alt; frister til gjentagelse.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hopalong
Følelsen og lyden av ferske gitarstrenger etter å ha utsatt byttet et par måneder for lenge, som vanlig, hvorpå jeg alltid spør meg selv "hvorfor bytter jeg ikke oftere?". Må bli flinkere til det... :D
 
Redigert: