G
Guest571
Guest
Å vite at jeg ikke er i ferd med å betale 75.000 kr/kvm for en leilighet på Torshov. Damn, den budrunden slapp jeg å delta i. 800k over takst på 5.8kk nå.
Det er ikke glass. Opplever det ikke som upraktisk i det hele tatt. @Bluebear kan kanskje si noe om hans erfaring med de samme mansjettknappene.De fleste jeg har sett på ser åpne ut, altså uten plexiglass el. for å beskytte verket. Det virker litt upraktisk. Stemmer det med din erfaring, eller er bildene bare redigert så godt at glasset ikke er synlig?
Du opplever heller ikke at de har lett for å hefte seg i ting. f.eks. Ermet på dressen?Det er ikke glass. Opplever det ikke som upraktisk i det hele tatt. @Bluebear kan kanskje si noe om hans erfaring med de samme mansjettknappene.
Sjukt!Å vite at jeg ikke er i ferd med å betale 75.000 kr/kvm for en leilighet på Torshov. Damn, den budrunden slapp jeg å delta i. 800k over takst på 5.8kk nå.
Nope.Du opplever heller ikke at de har lett for å hefte seg i ting. f.eks. Ermet på dressen?
Takk for svar
Jeg har fått en liknende telefon - de pratet om feil i operativsystemet, virus og at de skulle hjelpe meg . Telefonen ble slengt på når jeg opprømt fortalte hvor imponert jeg var over viruset som hadde avinstallert IOS'et og erstattet operativsystem med Windows på Mac'enHadde en telefon fra en "Windows" svindler i dag tidlig og klarte å holde avskummet opptatt i 5 gode minutter mens jeg kledde på meg, mobilen på høyttaler. Måtte til slutt innrømme at jeg ikke satt foran PC og det ble avtalt at hun skal ringe meg tilbake.
Det ville vært knall.
Noen gode tips for å holde det gående så lenge som overhodet mulig ( mens jeg gjør noe fornuftig)?
Kan vel oppleves som både positivt og negativtHotellpute!
Kan vel oppleves som både positivt og negativt
Ny forsyning med kaffe (Guama Kenya AATop og etiopisk Yirgacheffe) hentet på posten fra www.stavangerkaffebrenneri.no. Alle nylig brent, som vanlig.