Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Der var jeg litt inne på et annet spor... Jeg leste navnet på boken som "Klokkelære" og "Den store klokkeboka". Da jeg etterpå så at dette var "Årets beste norske kokebok 2015" mente jeg det var noe som ikke stemte...

8

Formidabel bok for alle som liker å bruke tid bak kasserollene.
Terningkast VI
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Mine kokkekunnskaper ligger i grenseland mellom "begrenset" og "begredelig". Jeg slår opp på "s" for speilegg.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Tommen
Noen ting her:

- H160 og krefter: Naimen er koblet til aktive høyttalere, og er en forforsterker...
- H160 og funksjonalitet: Naimen er en strømmer med innebygget WiFi. Hegel not...

Har hatt H200 i gamle dager på passive høyttalere. H160 er nok flott den - men i et annet brukssegment enn NAC-N172XS.

Takk for oppklaringen, har dessverre aldri satt meg inn i Naim universet - annet enn at de tidligere maks hadde 75w på sin amper.

bare for å pirke litt, men H160 kommer med innebygget strømming ;) en airplay funksjon som får hver og en til å gispe etter luft! Går det an å få god lyd via airplay tenker de fleste, OH HELL YEAH! En kamel jeg selv måtte svelge.

Har også DLNA uten at jeg har lekt så mye med akkurat DLNA funksjonen på H160. Er med andre ord ingen mediastasjon dette her, MEN den har streaming om jeg bare skulle få pirke litt :eek::D
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
image.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla