Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Faren til kjæresten ringer, til tross for at han har to sønner. Det er noe kluss med mobilen, den vil ikke lade/skru seg av osv. Jeg er redd dette kommer til å ta evigheter uten å fysisk kunne hjelpe.

Etter 30 sekunder leverer jeg en teknologibragd av de store:
"hold inne volumknapp opp og på/av-knappen samtidig"
Samtalen detter selvsagt ut.
Får sms etter to minutt: "Nå er alt i orden"
photo-2314.jpg

Rørlegger som tar 500,- for å lodde på et blendelokk på et rør jeg ikke trenger lenger. Ringte torsdag kl 15:00, fredag kl 11:00 var det fiksa. Er vant til å bli ranet hver gang jeg ringer fagfolk, men noen firmaer skjønner virkelig hvordan man bygger relasjoner.

20161031_164056.jpg

Ny bil i dag, sitter virkelig igjen med en god følelse etter min første dag med Tesla S85.
2,2tonn med rein kjøreglede og morro!
Så langt så er det den beste radiobilen jeg har kjørt ;)

Desverre så regner det i Bergen så da blir det bare et lite bilde i fra innsiden av bilen,
i stedet for et regnfylt bilde av bilen.

Redigert:
Det ukuelige håpet om at en dag, en vakker dag så skal Chess reklamene på TV forsvinne. Enten fordi de går konkurs eller fordi alle involverte , kreative designere, "skuespillere" osv plutselig dør av en eller annen smittsom hipstersykdom
Hahaha:D Det var dagen kommentar!

Det ukuelige håpet om at en dag, en vakker dag så skal Chess reklamene på TV forsvinne. Enten fordi de går konkurs eller fordi alle involverte , kreative designere, "skuespillere" osv plutselig dør av en eller annen smittsom hipstersykdom

Ha ha ha. Så enig, så enig.
Feil tråd, men ha ha.:D

• Liker
Reaksjoner: Christoffer91
Når man har lagt om dekk på bilene og buffret ved - minst 1 uke før vinteren ankom. Ikke alltid det skjer; så kryss i taket.

• Liker
Reaksjoner: Grendel