Takk for denne. Hele albumet er nå gjennomgått, og gåsehudfaktoren ble ikke mindre ettersom lyden kom fra disse Stax'eneGåsehud-faktor!
Takk for denne. Hele albumet er nå gjennomgått, og gåsehudfaktoren ble ikke mindre ettersom lyden kom fra disse Stax'eneGåsehud-faktor!
Du er klar over at det er rn humorside?
Velkommen "hjem" @PerØVissheten om at førjulsribba skal tilberedes og fortæres i morgen, med god juleøl og akevitt...eller blir det rødvin? Uansett...
Artig å finne at tråden min fortsatt lever... Har hatt en laaaang pause fra TS men godt å være tilbake
DET er stas det! Gratulerer så myeÅ bli far for første gang!
'Døgnet' på jobbtur, blant annet sammen med HR-dama som skal vurdere personlighetstesten jeg nylig tok ! Jeg ser fram til det møte, ikke sikkert hun gjør ! 'Maktbalansen' endret seg brått
(Stoltheten tar nok den største smellen, man er jo diskré).
..høres dritskummelt ut!'Døgnet' på jobbtur, blant annet sammen med HR-dama som skal vurdere personlighetstesten jeg nylig tok ! Jeg ser fram til det møte, ikke sikkert hun gjør ! 'Maktbalansen' endret seg brått
(Stoltheten tar nok den største smellen, man er jo diskré).
Med et slikt drama - løgn og fanteri og dårlig samvittighet - hadde jeg postet det der i den andre tråden. Lenge etter et billig knull - må man smake prisen av dårlig dømmekraft. Og, slike ting kommer ALLTID for en dag - men vet bare ikke når.
Uansett, masse lykke til og håper ikke noe "udetonert materie" treffer deg senere.Vi er på flaue,beskjemmet. Flere i gruppen på samme nivå. Så vi er der at dette blir mellom oss som var der, og det blir trolig aldri snakket om. (Untatt hva som ble distribuert på snap til de edru kollegene hjemme).