Takk Koffen, synd den er litt for "fin" for dykkingMene
Grattis med en råtøff Doxa, har selv siklet på denne! Mener (med en liten klype salt) at 1mm skrujern skal passe
Takk Koffen, synd den er litt for "fin" for dykkingMene
Grattis med en råtøff Doxa, har selv siklet på denne! Mener (med en liten klype salt) at 1mm skrujern skal passe
Gratulerer så mye med tøff klokke. Flotte bilder så ikke mye øving som trengs der.Doxa SUB 300T Divingstar 'Poseidon
Svein
Takk @Tubbs morsomt å knipse fine klokkerGratulerer så mye med tøff klokke. Flotte bilder så ikke mye øving som trengs der.
Gratulerer @SveinA med en flott dykker og velkommen i klubben !Doxa SUB 300T Divingstar 'Poseidon
I dag hentet jeg min første "orntlie" klokke som jeg har studert opp og ned, utrolig flott i mine øyne...........og det måtte feires med en liten en
Legger med noen bilder (må trene å ta klokkebilder, var ikke så lett)
PS, jeg må fjerne 2 ledd og lurte på om noen vet hva slags dimmensjon jeg må ha på skrutrekkeren. Tenkte å handle ett på TS
Svein
Er det mange her som venter på Silver Lung enda?
Jeg betalte for min "completion" den 24. august, men fortsatt står det kun "processing" på innlogget side der. Og jeg har ikke mottatt noe sendingsnr.
I tillegg bestilte og betalte jeg for kniv og belte den 1. August, og det er heller ikke sendt enda. Innspill?
Dette er det klasse over. En nydelig vintage Doxa.
Den er fin men ikke for fin til å brukes som toolwatch - blir bare finere med bruksmerker. Denne fortjener å BRUKES.Takk Koffen, synd den er litt for "fin" for dykking