Doxa-tråden

Doxa SUB 300T Divingstar 'Poseidon
TkrigGS.jpg

0SWXG49.jpg

Zz6lCnJ.jpg

QRCsA61.jpg

Svein
Gratulerer så mye med tøff klokke. Flotte bilder så ikke mye øving som trengs der.

Doxa SUB 300T Divingstar 'Poseidon

I dag hentet jeg min første "orntlie" klokke som jeg har studert opp og ned, utrolig flott i mine øyne...........og det måtte feires med en liten en
Legger med noen bilder (må trene å ta klokkebilder, var ikke så lett)

PS, jeg må fjerne 2 ledd og lurte på om noen vet hva slags dimmensjon jeg må ha på skrutrekkeren. Tenkte å handle ett på TS

TkrigGS.jpg

0SWXG49.jpg

Zz6lCnJ.jpg

QRCsA61.jpg

Svein
Gratulerer @SveinA med en flott dykker og velkommen i klubben !

Er det mange her som venter på Silver Lung enda?
Jeg betalte for min "completion" den 24. august, men fortsatt står det kun "processing" på innlogget side der. Og jeg har ikke mottatt noe sendingsnr.

I tillegg bestilte og betalte jeg for kniv og belte den 1. August, og det er heller ikke sendt enda. Innspill?

Har betalt og ikke hørt noe siden jeg heller- virker som de var litt på hælene med utsendelser..

sendes i puljer, var vel sagt fra deres side at første forsendelsen ble sendt til ca 100 stk.
Så urene deres kommer etterhvert, min ble sendt sammen med kniven..

Er det mange her som venter på Silver Lung enda?
Jeg betalte for min "completion" den 24. august, men fortsatt står det kun "processing" på innlogget side der. Og jeg har ikke mottatt noe sendingsnr.

I tillegg bestilte og betalte jeg for kniv og belte den 1. August, og det er heller ikke sendt enda. Innspill?

Svarer meg selv på denne...

Endelig har jeg fått sendingsnr fra FedEx!
Dette blir faktisk min første NYE klokke over 3-4k! :eek:
Håper jeg blir fornøyd med kvalitetsfølelsen på den!