En bildetråd om remmer

Omega Railmaster

Reim fra Olando.

Dqm07W5.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
En måned etter jeg fikk remmen min fra @Olando fant jeg plutselig mine initialer.
Nå ser jeg litt dårlig så får skylde på det.


QYDb5g9.jpg
 
PO på Bond NATO

Rask omkledning for denne karen etter kjapp leveranse fra TS Webshop. Husfuglen kvitrer og bruser med fjærene.

 
Et raskt forklart ønske til @Olando og et noenlunde lignende bilde resulterte i denne. Knallfornøyd med resultatet på min gamle 16753:
FB4E4028-AB69-49AE-9137-A2D2E5024BA6_zpsrgiglsdn.jpg

F0E88CF3-BAAA-40CA-B6EC-8101D2DFFCC5_zpsdlvdtahb.jpg
 
Redigert av en moderator:
Snedden "strap case" @Zawatch
Og ikkje minst masse snadder reimer!
Kan ein spørre om kor du fekk handla den?

Hei takk!
Den er kjøpt på Ebay(direkte link)! ;)

Skal handle en til nå selv, den ble fort liten. Det går jo fint å ha "dobbelt" som jeg har nå, men veldig kjekt å kunne ha øvre og nedre del til hvert bånd oppe og nede, for å legge klokka i midten og se hvordan det ser ut. :)
Det ble fort fullt, har kjøpt endel fra www.watch-band-center.com, og en liten samling fra en på forumet, og det fulgte med noen til en klokke jeg kjøpte også.
 
Redigert av en moderator:
Var det disse reimene som var samme Hodinkee sine? Var det penger å spare?

Har ikke hatt Hodinkee-remmer selv, men det skal være de samme tror jeg. Er i hvert fall fornøyd med kvaliteten så langt, med unntak av spennen som er litt spinkel.

Kom på €147 for to stk med porto, så er en del å spare hvis det er samme remmen!
 
Har ikke hatt Hodinkee-remmer selv, men det skal være de samme tror jeg. Er i hvert fall fornøyd med kvaliteten så langt, med unntak av spennen som er litt spinkel.

Kom på €147 for to stk med porto, så er en del å spare hvis det er samme remmen!

Ok. Kanskje det må testes ut.
 
Jeg gir tommel opp! Den remmen jeg mottok er top notch!
Jeg står fortsatt på at det er vintagestraps.it som produserer for Hodinkee :cool:
 
Jeg gir tommel opp! Den remmen jeg mottok er top notch!
Jeg står fortsatt på at det er vintagestraps.it som produserer for Hodinkee :cool:

Ok. Så da er det samme reim uten hodinkee logo? Da e det vel bare å handle. Kanskje vente litt å se hva som skjer med euroen. Hehe
 
Et meget godt alternativ er Tempo Vintage - som selger flotte (fra bildene å bedømme) remmer til kr 350-390, hvilket er meget symnpatisk pris. Jeg har bestilt et par stykker og er meget spent på kvaliteten :cool: