En bildetråd om remmer

Fikk ny tropic reim i 22mm i posten idag fra singularstraps. Ekstremt behagelig og ha på seg, men føler at selv om den er 22mm så ser jeg for mye av barrettene på hver side akkurat som om den var for smal. Mulig den ble litt presset sammen under montering da det var litt trange hull for barrettene. Reima er kjempekul og kler LLD godt synes jeg men litt usikker på om jeg liker at det er litt mellomrom der....

Fin rem, men vanskelig for å tro at denne er 22 mm. Det er vel nærmest umulig å krympe en slik rem ved montering.
Fikk ny tropic reim i 22mm i posten idag fra singularstraps. Ekstremt behagelig og ha på seg, men føler at selv om den er 22mm så ser jeg for mye av barrettene på hver side akkurat som om den var for smal. Mulig den ble litt presset sammen under montering da det var litt trange hull for barrettene. Reima er kjempekul og kler LLD godt synes jeg men litt usikker på om jeg liker at det er litt mellomrom der....

@wreckmaster

Ta et mål av den og send klage med bilde til leverandøren.

Det som er litt rart er at når den ligger rett ut, så er den så godt som kant i kant. Men når den tas rundt armen så virker den smalere. Prøvde og dra den litt frahverandre med to fingre mens den satt på og det virker som den ble litt bedre. Akkurat at som om den hang igjen på baretten. Skal prøve og ta nytt bilde i morgen kveld og vise :)

La ut samme bilde på insta tidligere idag så jeg tagget singularstraps nå og spurte hva de tenker :) blir spennende og se hva de svarer :)

Jeg kjøpte samme rem i 20mm og fikk en som var 22mm. Ser ikke ut som singularstraps har helt orden i sakene sine..

Tror nok den er 22 mm egentlig. Den er så veldig myk at det virker som den hang litt på baretten. Ble noe bedre når jeg dro den litt ut til vær side :) skal prøve mere når jeg kommer hjem fra ærbe. Forøvrig den mykeste og deiligste reima jeg noensinne har prøvd( bortsett fra fruen da :p )

FC7C1D6A-0DBB-470B-8FB5-F381B923B17E_zpst3lfpuhq.jpg

For en time siden var dette et belte. Med en tapetkniv, en syl, nål og tråd så ble det reim av det gitt. One of a kind ; )

Hadde tilsvarende problem med en skinnrem jeg kjøpte fra Crown&Buckle @wreckmaster .
Jeg sendte dem en mail med bilde, fikk straks svar at skinnreimer kunne krympe, men at slik skulle det ikke være.
Fikk tilsendt valgfri ny reim gratis :D Lønner seg med litt tilbakemelding;) (Eller klaging som noen sier:p)

• Liker
Reaksjoner: wreckmaster
Den har blitt betydelig bedre @MrFinale :) Klart og dra den ut en del så det virker som om gummien henger på barrettene pga litt trange lugholes i reima. Fortsatt bittelitt og gå på da hehe

• Liker
Reaksjoner: Kohe321