Har sett en del dongeriremmer på nettet, men aldri vurdert en selv. Merkelig nok fikk jeg et annet syn på saken da jeg så Levi's-remmen fra Olando. Jeg visste med én gang at denne skulle på tyskerslegga. Tyskerslegga, stakkars, som bare har ligget på klokkerommet og patinert seg. Her om dagen var det like før den ble bydd frem for salg til en som søkte etter noe med bronze på ...
Latskap gjorde at den ble liggende. Og glad er jeg for det.
Remmen er 24mm og den er utrolig myk, men heldigvis bare i lengderetning. Sideveis er den så stiv som den skal være for at den skal sitte godt på armen. Passe tykk til tyskerslegga. Selv jeg som er fargeblind ser at remmen matcher sekundviseren og skriften på skiven. Og at Levi's dongeribukser matcher patinert bronze er vel noe selv en blind mann må se/vite.
Pr dags dato er denne remmen "one of a kind", men jeg er sikker på at om du sender olabuksa di til Olando så gjør han den snart om til en høvelig reim.
Dette bildet var innom redigeringsfunksjonen i photobucket. Skulle bare fjerne noe som ble tilovers, men det ser ut til at jeg har fått justert inn litt ekstra blåfarge. Tar det med allikevel.
@Olando @FnuSnu99 og andre som pusler litt med reimer er mer enn velkomne til å legge ut bilder både av remmer som er solgt og remmer som er tilsalgs. Ikke for at vi skal gå markedstråden i næringen, men veldig fint med så mange remmer samlet i samme tråd.