En bildetråd om remmer

Hvilket opphav er det på reimen på denne Seamasteren?
Original Omega?

738058d1339836682-has-anyone-successfully-intalled-po-bezel-insert-smp-bezel-specifically-2254-50-5597800282_135573913d_b.jpg
 
Redigert:
Her er min nye rem fra @FruSnu99!

P2201190_zpsff275732.jpg


Orient Bambino er en klokke jeg er veldig fornøyd med, men orginalremen matcher ikke kvaliteten på klokken helt, så jeg gav oppdraget til FruSnu99 for å få laget noe bedre. Må si at jeg er ekstremt fornøyd, Remen er myk og god, men gir allikevel et solid inntrykk. Og så ser den utrolig lekker ut!

P2201197_zps6d82fbce.jpg


Jeg valgte å montere over den originale Orient-spennen.

P2201193_zpsb5ae6d65.jpg


P2201198_zps3d0493ba.jpg
 
Redigert:
Obs vedrørende 2254 med PO bezel: Nice work! That's *EXACTLY* what I did to my 2254.50 earlier this year, only to have a change of heart and revert it back to its original stock form. I do think it looks awesome. The biggest issue I found with this mod is the mismatch between the PO bezel and the SMP crystal. I shipped a PO crystal to John_in_SC, but not sure if he experimented with that on his 2254.50. If you can marry the PO bezel with a PO crystal on the 2254.50 case, that's a big plus. Otherwise, the gap might start buggin' ya after awhile.

Herfra og noen herlige bilder: Omega Seamaster 2254 Custom (big pictures!)
 
Her er min nye rem fra @FruSnu99!



Orient Bambino er en klokke jeg er veldig fornøyd med, men orginalremen matcher ikke kvaliteten på klokken helt, så jeg gav oppdraget til FruSnu99 for å få laget noe bedre. Må si at jeg er ekstremt fornøyd, Remen er myk og god, men gir allikevel et solid inntrykk. Og så ser den utrolig lekker ut!


Jeg valgte å montere over den originale Orient-spennen.


@Flippin det så jo rett så bra ut:mrgreen: Hyggelig at du ble fornøyd!
Og det er FnuSnu99, ikke Fru ...hehe;)
 
Redigert av en moderator:
Her er min nye rem fra @FruSnu99!



Orient Bambino er en klokke jeg er veldig fornøyd med, men orginalremen matcher ikke kvaliteten på klokken helt, så jeg gav oppdraget til FruSnu99 for å få laget noe bedre. Må si at jeg er ekstremt fornøyd, Remen er myk og god, men gir allikevel et solid inntrykk. Og så ser den utrolig lekker ut!


Jeg valgte å montere over den originale Orient-spennen.


@Flippin det så jo rett så bra ut:mrgreen: Hyggelig at du ble fornøyd!
Og det er FnuSnu99, ikke Fru ...hehe;)


Trodde jeg hadde misforstått hvordan linking av brukernavn fungerte, men jeg har visst bare slurvet i lesingen av navnet :)

Jeg er veldig fornøyd ja, og det skinnet på innsiden er utrolig mykt!
 
Redigert av en moderator:
Men da deler man jo informasjonen :)
Ja, selvfølgelig:)

Så langt jeg klarte å spore dette ser det ut til at både reim og clasp kommer fra TWB (The watch boys) i Canada.
Remmen heter: IWC Style Black Rubber Texture (Kevlar look) w/White Sticks
Clasp: Double Folding, Generic Deployant Buckles
 
Orient Bambino er en klokke jeg er veldig fornøyd med, men orginalremen matcher ikke kvaliteten på klokken helt,

Synes dette gjeld det meste fra Orient.
Solide og gode urkasser. Selv i de lavere priser.
Lenkene og reimene derimot er "crap". Og alt eg har hatt av Orient har fått nye.
 
Ny rem til DSSD fra @Nessuno99 aka @FruSnu99.

Superfornøyd:)
@Kawatching hahahaha, der er det nok et bevis på at navneendring var på sin plass, men muligens har jeg klart å velge et navn med mulighet for feil også nå ...for er Nessuno79 og ikke 99, og det VAR FnuSnu99 og ikke FruSnu99, hehe

Men remmen ble jo fin på klokken, og veldig hyggelig at du ble fornøyd;)
 
Redigert av en moderator:
Nydelig! Hva slags utvalg av av lær har du @Nessuno79? Noe semska blått?

@Melchiades takk skal du ha:D Dessverre kun litt forskjellig nyanser av brunt i semsket. Men skal faktisk å handle mer lær på mandag, så kan se hva jeg finner da. Skal også se etter litt mer rødt, blått og grønt skinn ifm noen bestilinger. Men akkurat blått semsket er nok noe begrenset tilgang på er jeg redd, men skal se som sagt:)
 
Redigert av en moderator:
@Melchiades takk skal du ha:D Dessverre kun litt forskjellig nyanser av brunt i semsket. Men skal faktisk å handle mer lær på mandag, så kan se hva jeg finner da. Skal også se etter litt mer rødt, blått og grønt skinn ifm noen bestilinger. Men akkurat blått semsket er nok noe begrenset tilgang på er jeg redd, men skal se som sagt:)
Hehe. Blått eller rødt usemsket kunne sikkert også vært ok. Vet ikke helt hva som hadde gjort seg. Tenker på å utvide med en litt casual reim til denne (har allerede sort alligator på vei fra peter.watchacc):

12361797684_afa31fc44c.jpg
 
Redigert av en moderator: