Hvilket opphav er det på reimen på denne Seamasteren?
Original Omega?
Hvilket opphav er det på reimen på denne Seamasteren?
Original Omega?
Her er min nye rem fra @FruSnu99!
Orient Bambino er en klokke jeg er veldig fornøyd med, men orginalremen matcher ikke kvaliteten på klokken helt, så jeg gav oppdraget til FruSnu99 for å få laget noe bedre. Må si at jeg er ekstremt fornøyd, Remen er myk og god, men gir allikevel et solid inntrykk. Og så ser den utrolig lekker ut!
Jeg valgte å montere over den originale Orient-spennen.
@Flippin det så jo rett så bra ut Hyggelig at du ble fornøyd!
Og det er FnuSnu99, ikke Fru ...hehe
Her er min nye rem fra @FruSnu99!
Orient Bambino er en klokke jeg er veldig fornøyd med, men orginalremen matcher ikke kvaliteten på klokken helt, så jeg gav oppdraget til FruSnu99 for å få laget noe bedre. Må si at jeg er ekstremt fornøyd, Remen er myk og god, men gir allikevel et solid inntrykk. Og så ser den utrolig lekker ut!
Jeg valgte å montere over den originale Orient-spennen.
@Flippin det så jo rett så bra ut Hyggelig at du ble fornøyd!
Og det er FnuSnu99, ikke Fru ...hehe
Trodde jeg hadde misforstått hvordan linking av brukernavn fungerte, men jeg har visst bare slurvet i lesingen av navnet
Jeg er veldig fornøyd ja, og det skinnet på innsiden er utrolig mykt!
Fant ut av det etter en del Googling.
Ja, selvfølgeligMen da deler man jo informasjonen
Orient Bambino er en klokke jeg er veldig fornøyd med, men orginalremen matcher ikke kvaliteten på klokken helt,
Ny rem til DSSD fra @Nessuno99 aka @FruSnu99.
Superfornøyd
@Kawatching hahahaha, der er det nok et bevis på at navneendring var på sin plass, men muligens har jeg klart å velge et navn med mulighet for feil også nå ...for er Nessuno79 og ikke 99, og det VAR FnuSnu99 og ikke FruSnu99, hehe
Men remmen ble jo fin på klokken, og veldig hyggelig at du ble fornøyd
Nydelig! Hva slags utvalg av av lær har du @Nessuno79? Noe semska blått?
Hehe. Blått eller rødt usemsket kunne sikkert også vært ok. Vet ikke helt hva som hadde gjort seg. Tenker på å utvide med en litt casual reim til denne (har allerede sort alligator på vei fra peter.watchacc):@Melchiades takk skal du ha Dessverre kun litt forskjellig nyanser av brunt i semsket. Men skal faktisk å handle mer lær på mandag, så kan se hva jeg finner da. Skal også se etter litt mer rødt, blått og grønt skinn ifm noen bestilinger. Men akkurat blått semsket er nok noe begrenset tilgang på er jeg redd, men skal se som sagt