En bildetråd om remmer

Laget noen oldschool Paneraireimer i 26/26mm. Innsydd GPF buckle og keeper. Syns de fikk en fin vintagelook. (Ser jeg må oppgradere den gamle Iphonen min, får ikke linsen ren.)
null_zps7b74c6ac.jpg
 
Det der ble jo meget pent @Olando !

Hvor kjøper du spenner og skinn om dagen?

@Layersman Spenner kjøper jeg 95% på ebay, resten gjennom ebayselgere men på privaten etter at jeg har handlet hos dem. Lær kjøper jeg en del fra sløyd-detaljer.no og mye ebay. Bruker meste veg-tan lær for tiden som jeg farger selv. Begge reimen ovenfor starte som helt lyse og ubehandlet. Og hvis jeg kommer over et loppemarket er jeg han raringen som står å lukter på gamle vesker:)
 
Redigert av en moderator:
Og hvis jeg kommer over et loppemarket er jeg han raringen som står å lukter på gamle vesker:)

Den raringen er jeg og. Folk ser på meg som om jeg var kriminell! :)

Spenner har jeg og kjøpt på eBay - men synes rett og slett noe av det er litt vel dyrt. Har sett det finnes sider hvor man kan kjøpe en hel "lot", men det er gjerne opp til 200 stk (litt vel mye). Men da blir prisen iallefall god.

Takk for tipset mht sløyd-detaljer. Den har jeg ikke sett før!
 
@Olando
Du lager noen fantastisk flotte remmer!

Jeg bestiller samme rem som Endofmessage kjøpte til sin Explorer. Send meg betalingsdetaljer på PM.
 
Redigert av en moderator:
Dagens hjemme med sykt barn prosjekt. (vannkopper, hva er vitsen lizzom?) Ihvertfall 26/24mm reim i sortfarget Lakseskinn og vintage tråd.

 
@Olando
her har 2 av dine verk fått sin plass - bare å lage flere 26mm
regner med at du ser hvem som skal ha nye klær

 
Redigert av en moderator:
@Olando
her har 2 av dine verk fått sin plass - bare å lage flere 26mm
regner med at du ser hvem som skal ha nye klær


Aiaiai meget pent! Kjenner det er godt fruen har kontroll på hus-sparingskontoen:) har et par i 26mm liggende salgstråden min her på TS du kan få niceprice på som returnerende kunde:) eller send meg en PM med ønsker! Gratulerer!
 
Redigert av en moderator:
Helson Sharkdiver 500m Bronze med rem fra @Olando ! Tusen takk for kjempearbeid, veldig fornøyd :)

f8835a97-fbc9-4e3f-9d7c-6d6173c7dfe7_zpsb09f98fc.jpg


12F64661-63D6-4293-B24E-DFB8CE519EF2_zpswrwkss38.jpg
 
Redigert av en moderator:
Satte denne over på NATO i dag.
DSC_1076_zpse6df5b02.jpg


Føler ikke det ble helt innertier med NATO på denne. Noen som har noen gode forslag til remer som kan passe? Kanskje nylon med blå eller røde detaljer?

Problematikken:
1. Vil ikke legge for mye penger i rem til denne, men den må være av såpass god kvalitet at jeg gidder å bruke den.

2. Innfestningen er 19 mm. Regner med å kunne klemme inn en 20 mm rem.
 
Satte denne over på NATO i dag.
DSC_1076_zpse6df5b02.jpg


Føler ikke det ble helt innertier med NATO på denne. Noen som har noen gode forslag til remer som kan passe? Kanskje nylon med blå eller røde detaljer?

Problematikken:
1. Vil ikke legge for mye penger i rem til denne, men den må være av såpass god kvalitet at jeg gidder å bruke den.

2. Innfestningen er 19 mm. Regner med å kunne klemme inn en 20 mm rem.

jeg tror en rally med blå stiching kan være gull på den der, fet klokke btw :)

mvh
stian
 
Rally med blå stich høres perfekt ut.

Uansett føler jeg det var helt feil med Bond-nato på den, men kan godt hende den hadde sett bra ut med nato i farger som passer i stedet for full crash. Så fargerik klokke kan ikke ha reim med mange nye farger.
 
Rally med blå stich høres perfekt ut.

Uansett føler jeg det var helt feil med Bond-nato på den, men kan godt hende den hadde sett bra ut med nato i farger som passer i stedet for full crash. Så fargerik klokke kan ikke ha reim med mange nye farger.

Den har blitt satt på rally med rød stiching. Synes det ble en god kombo :)
DSC_1084_zpsa9234712.jpg