Ha, ha.. fantastiske ord som virkelig varmer og treffer hjerteroten. Tusen hjertelig takk @SimSVaSlutt å tull a!!!! Snakker vi Berkus??? grisefett!!!
Kom egentlig inn hit for å gratulere deg, alt for sent, med en pervers Ludovic Ballouard, som jeg nå endelig har klart fordøye. Akkurat rukket og studert bildene dine, opp og ned og i mente, i en del uker, og gjort meg klar til å gi deg den gratulasjonen du fortjener. Så er du på'n igjen med noe nytt og spennende! Og så er det både tourb OG striking hour.
For en gavepakke du er til oss tittere! Sikkert til menneskeheten også, sånn generelt
Tusen hjertelig takkWow! Ramlet over denne.
Utrolig kult prosjekt! Dette blir fantastisk. Takk for alt du deler av prosessen!
Tusen hjertelig takk. Skal kose meg med denneDette blir helt fantastisk - nok en gang!
Tusen takk. Har ingenting som ligner dessverreKult! Skjønner at det er en pièce unique, men har på bilde på noe som ligner?
Tusen hjertelig takk @Matsmet. Skal bli en fantastisk reise dette som skal nytes til det fulle.Det der blir episk! Brutalt, rått og veldig gøy og spennende å følge med på! Fantastisk hvordan du åpner sansene og flyter med i denne prosessen. Ikke lenge etter LB-prosessen.
Og jeg syns dette ser magisk ut på tegnebrettet! Spennende at du går totalt motsatt enn sist med LB ifht overflatemessig uttrykk. Men, beholder fokuset på rå komplikasjoner og horologi helt der oppe i eliteklassen. Dette øker også spenningen betraktelig for meg de neste åra . Gleder meg til drypp (og kanskje dykk) i det videre! Og takk som deler så raust og pasjonert!
Tusen takk @Edzilla !Det gledes noe vanvittig @Ronerling !
Fikk møte og henge med Ondrej Berkus under W&W. Han hadde i denne anledningen tatt med prosjektet mitt. Her er status så langt
Vis vedlegg 286147Vis vedlegg 286148Vis vedlegg 286149
Ihvertfall størsteDenne reisen blir så spennende. Er så sikker på at dette blir sonens råeste og største Tourbillon!
Kult!Fikk møte og henge med Ondrej Berkus under W&W. Han hadde i denne anledningen tatt med prosjektet mitt. Her er status så langt
Vis vedlegg 286147Vis vedlegg 286148Vis vedlegg 286149