Det er derfor du må øve hjernen og ta flere tester, slik at du kommer blant de topp 2%. På samme måte som bokstavrekka: t, p, l og r. Hva er neste bokstav i rekka?Til tross for at jeg er blant de 3% mest intelligente i verden begriper jeg ikke hvorfor du nullstiller vekten etter glasset og før nok en nullstilling etter isen.
Ha ha ha!Til tross for at jeg er blant de 3% mest intelligente i verden begriper jeg ikke hvorfor du nullstiller vekten etter glasset og før nok en nullstilling etter isen.
Hmm, har prøvd det før med halvbra resultat, tenker å prøve"kjøleboks-i-fryseren"-metoden, må bare få tak i en boks som passer først
Fan-fuckin-tastic!Hmm, har prøvd det før med bra resultat, men ikke denne gang? I raseri gikk jeg derfor all in. Kom impulskontroll, her skal du motstand finne.
Vis vedlegg 62512
Hmm, har prøvd det før med bra resultat, men ikke denne gang? I raseri gikk jeg derfor all in. Kom impulskontroll, her skal du motstand finne.
Vis vedlegg 62512
Tidsperspektiv: Om ett år bruker du fortsatt Everestreima - og da har du sluttet å bruke settet over en stund.Perspektiv: ice chest med både kule- og kubeform, ekstra insert og 4 lagringstuber med frakt og innførselsskatt koster omtrent én Everest gummirem...
Hvilken FT?Den funket meget bra bar! Men også veldig bra med tonicwater. Dog var ikke Fevertree alt det dere skal ha det til..
Schweppes Tonic funker like bra for min del.
Men, Bareksten må bare fortsette med det han gjør..for det kan han!
Iikk. Burboun var vel heller min tanke; Kentucky Burboun med et par dråper Angostura...Må testes. Kanskje med akevitt?