Er redd for at den allerede har begynt å rulle...Moro at du får godfølelsen da, håper den blir værende . For da er plutselig ballen i gang....
My thoughts, exactly.Hei.
Gratulerer med en vinner,samt en sikker investering for fremtiden om du endrer mening.
Mvh
Timebandit
Noe måtte jeg jo gjøre for å få en viss aksept/respekt her inne. Kan ikke bare tusle rundt som sonens bygdetulling.Gratulerer med en flott Rolex!
Velkommen til "The dark side" eller sonens lille "SUB-kultur"!he he!
Takk for det, Mogens. Som nevnt i går; vi må få istand en handel snart.Grattis med den, MM! Begynner å bli en godt utrustet klokkeboks i Valdres nå
Jo takk. Kunne vel ikke sagt det bedre selv.Grattis med Sub!
Alle må jo ha minst en Sub i boksen.
Må innrømme at non-cosc skiven er finest. Classy saker.
Takk-takk!Grattis og velkommen..
Takk for det, Rambis. Jeg har nok latt meg påvirke av dine bilder hvor du sporter Suben på dine yndige puselankerGratulerer så mye og velkommen inn i klubben.
Skjønte fort at det var helt riktig å skaffe meg en slik har aldri angret på det.
Takk skal du ha.Gratulerer så masse med en fet klassiker! Er forhåpentligvis ikke lenge til jeg realiserer en Submariner selv
Takk for det. Explorer er og blir min favoritt. Og om det skulle dukke opp en slik innen relativt kort tid er det ingen grunn til å bli overrasketMå si jeg er litt skuffa over at det ikke var en Explorer
Kødda!
Gratulerer med et flott eksemplar av "The Dark Side".
Takk skal du ha!Gratulerer MM! Dette var vel et spørsmål om tid.
Ja, du har vært flink å ikke flippe i det siste MM. Artig å følge med på hvordan terskelen for innkjøp og størrelse på samling jevnt og trutt går oppover Virkelig fin bredde på samlingen etter det jeg kan huske. Finnes det en samletråd?
Takk for det, Semmern.Grattis med riktig Sub!
Takk skal du fanker'n meg ha, The Player, din påvirkning har i stor grad vært medvirkende til at jeg nå er en Darksider.Det var pokker meg på tide!!!!
Grattis med flott klokke, forresten.
Gratulerer så mye med en flott Rolex.
Gratulerer med ny klokke. Begynner å bli fin samling.
Gratulerer... MM...!!
Nydelig Rolex...
Takk for det - og jeg tror du rører i sannhetenGratulerer MM, og velkommen til klubben! Jeg vil ut fra erfaring tippe at det ikke blir din siste, muahaha.
Takker og bukker. Klassiker er ordet.Gratulerer med en flott klassiker!
Takk for det, og takk det samme. Hilser fra Secondman.Hyggelig å hilse på deg og sønnen din i går! Gratulerer så mye med en evig klassiker!
Takk-takk.Gratulerer så mye med sub! blir aldri feil det!
So they tell meGrattis, MM. En sub er et must å ha i samlingen.
Et meget riktig valg. Grattis!
Har vel en viss peiling på det, jaSe der ja. Gratulerer. Du vet jo hva jeg synes om disse.