Endelig Darksider Oppdatert 24.11.

... du vet det blitt mye unbox på deg om dagen når du ikke "gidder" å åpne opp nye tråde for nyanskaffelser som for oss vanlige dødelige er grails :)
Grattis med oppgradering, 114060 står høyest opp her med, hvis noen skulle ha glemt hvor jeg har mine preferanser nå til julehandeln.

Slit 'an med helsa!

Altså....jeg kan jo skrive at det var på tide...igjen.

....men Valdresekspressen har sikkert rukket en ny unboxin før blekket er tørt:cool:

Enda en klokke!!? :) Denne er så utrolig rå, og jeg forstår deg godt i valget! Lekkert!

Jeg gjorde samme oppgradering selv, fra 14060 til SubC. Så nedgraderte jeg igjen da, fra SubC til 1680 ;) Ringen er sluttet for min del. Når det er sagt har jeg full forståelse for fascinasjonen for de moderne Subene. De oser kvalitet IMO.

Grattis igjen MM! :)

Grattis!! Uten tvil den eneste Subben som kunne lurt meg ut av vintage skapet.

I get it.

Det hevdes av forståsegpåere at den nye suben minner mer om de opprinnelige subene fra 50- og 60-tallet - enn et par av forkjengerne har gjort. For meg betyr dette mindre enn at jeg faktisk fikk en helt annen følelse med den nye kassen.
Men, salmeverset nederst på skiven kunne jeg mer enn gjerne vært foruten. Der går 2-linjeren denne en høy gang.