Moser er jo grail...ehh...endgamemateriale...
Evt også med 120m:
Evt også med 120m:
Redigert:
Merkelig råd når trådstarter presiserer at han ikke vurderer Nautilus, som jeg forøvrig er helt enig med ham i.
Ellers mange gode forslag. Hvis jeg skulle beholde bare en av mine klokker, hadde det uten tvil blitt Chronometre Bleu. Den kan brukes til alt, uten vannaktiviteter. Legger du til en Sea-Dweller er du klar for det meste.
Og hvorfor er det det mest åpenbare svaret???
Da er det jo likefullt en komplett skivebom. Dessuten er ikke 5711 alt det gir seg ut for å være - IMHO. Kjipt og spinkelt.Fordi det er ett av nokså få ur som umiddelbart møter alle kriteriene til trådstarter med unntak av logoen på skiva.
Fordi det er ett av nokså få ur som umiddelbart møter alle kriteriene til trådstarter med unntak av logoen på skiva.
Vis vedlegg 30218 Denne hadde jeg helt glemt. Litt for pen for mitt brukmen husker når den kom at jeg synes den var det flotteste uret jeg hadde sett. Er vel fortsatt der. Den er så ufattelig vakker!
Og hvorfor er det det mest åpenbare svaret???
For meg blir den litt sånn at folk tror du har en 5711...kommer nærmere...og nei.
Da må du -imho- ha noe som står helt på egne bein.
Tror hvis du spør de fleste klokkeeksperter rundt om i verden om hvilket stål ur til rundt 200k som skal være et ur til "alt" de ville valgt, så har 5711 kommet høyest opp på listen. Min mening er også at lenke er must for et ur som skal fungere uansett
Hehe, litt enig der, samme som Piaget Polo