Minuset med den pakka Tom er at med på det kjøpet så får man deg liggende i buskene med bajonetten din mens du venter på sjansen til å "ta tilbake hva som er ditt"
Minuset med den pakka Tom er at med på det kjøpet så får man deg liggende i buskene med bajonetten din mens du venter på sjansen til å "ta tilbake hva som er ditt"
Train hard, fight easy - jeg planlegger selvfølgelig for en overtagelse.Minuset med den pakka Tom er at med på det kjøpet så får man deg liggende i buskene med bajonetten din mens du venter på sjansen til å "ta tilbake hva som er ditt"
Bra du har sett lyset, selg det du har igjen av gull og kjøp en Tudor MN.Som nevnt før for én uke siden - og en pen ting kan ikke nevnes for ofte: Tudor MN.
Hadde jeg funnet en så flott som på bildet over - ville jeg sannsynligvis gjort det.Bra du har sett lyset, selg det du har igjen av gull og kjøp en Tudor MN.
Tom
Det som er spennende med vintage er at det ikke bare handler om penger - men om kompetanse.Hadde jeg funnet en så flott som på bildet over - ville jeg sannsynligvis gjort det.
Nettopp, så derfor spør jeg.Det som er spennende med vintage er at det ikke bare handler om penger - men om kompetanse.
Du hadde ikke solgt din redsub hvis du var genuint interessert i Rolex. Jeg kjenner forrige eier- og klokka - den er en av få fine originale her i landet. Vintage krever som du nevner lidenskap.Nettopp, så derfor spør jeg.
Hvis noen tror at min interesse for klokker er tuftet på penger, så er de enten dårlige til å gjenkjenne lidenskap eller så er man biased / foreutintatt. Hadde ikke studert ulike klokker og tatt tusenvis av bilder av dem over en lav sko i over 3 år nesten daglig hvis motivet var penger. Jeg drives dog mer av designet enn det mekaniske. Derav bilder.
Så enkelt.
Heldigvis har Corum Bubble en model på 42 mm som faktisk innfrir samtlige kriterier
Jeg tenker at lærreim ikke fungerer i vann og at klokka bør ha 100m for å være på den sikre siden og slippe å være nervøs for å bruke den. Har lest at 30-50m klassifiserer til ikke mye mer enn å vaske hender med klokka på, men jeg kan ta feil ?
http://www.ablogtowatch.com/ask-watch-experts/explaining-watch-water-resistance-ratings-mean/
Hjelper lite når du står der med en klokke full av vannI instruksjonsboka til min Reverso, som er 3 atm, står det at den kan svømmes med og også stupes med fra kanten, men ikke fra stupebrett.
I instruksjonsboka til min Reverso, som er 3 atm, står det at den kan svømmes med og også stupes med fra kanten, men ikke fra stupebrett.
Kan nok det hvis den er 100%, men vet du at den er det ? Pakninger blir mindre fleksible osv. Evt kan man jo drasse rundt med et apparat som trykktester klokka før man skal bade Uansett hvordan man snur og vender på det så er nok 100m et minimum hvis man skal ha en klokke som 2-3 år etter siste service skal trygt kunne brukes til å svømme med.
Du hadde ikke solgt din redsub hvis du var genuint interessert i Rolex. Jeg kjenner forrige eier- og klokka - den er en av få fine originale her i landet. Vintage krever som du nevner lidenskap.
Tom
Jeg synes denne påstanden er litt harsh. For meg ble red sub for mye posørklokke
En posørklokke er noe som får bestemor til å si "hvor mye kostet den da?"