Ok, skjønner. Har bare lest litt om SB foreløpig, så jeg hadde ikke fått med meg det om kassene.Verket er sourcet og kasse er sourcet?
Ok, skjønner. Har bare lest litt om SB foreløpig, så jeg hadde ikke fått med meg det om kassene.Verket er sourcet og kasse er sourcet?
Og skiven.... Men, virkelig top grade alt sammen!Verket er sourcet og kasse er sourcet?
Fra hjemmesiden; Han tar visst ikke flere bestillinger i år, i hvert fall ikke på SB05.Ser jo utvilsomt lekre ut, og det er vel ikke galt å kombinere en topp skivemaker (?) og bra urverk til en overkommelig pris. 40mm blir kanskje litt lite for meg, ellers er 2700EUR ikke avskrekkende for an custom-made klokke med slik lekker skive. Men hva betyr "With order books filled for the next three years"? Får man ikke klokke på minst tre år hvis man ønsker å bestille nå?
Så vannvittig gøy at du tenker å gå for SB. Nydelige klokker. Og Pietro @Limited edition er fantastisk.Tar det via The Limited Edition, og er forespeilet levering ca. juli i år. Forsto det sånn at det er SB05 det er venteliste på.
Edit: Skyldes nok forskjellen i kompleksitet mellom 04 og 05. Det gjenspeiles også i prisforskjellen, som er ca. 90-100 %.
Den var virkelig nydeligSer ut som det er mye spennende fra Rusland om dagen, @Ronerling .Tsoarev sine ur er virkelig snasene. Min personlige favoritt fra den kanten er Aleksandr Nesterenko. Griserå urskiver og noen visere som får det til å rykke i råkkefoten.
Aleksandr Nesterenko "Art Deco"
It is only recently that I started following Russian watchmaking. My first Russian was the «Indicator» by Colibrica Design… my second was Konstantin Chaikin’s «Joker»… and just recently the «ART DECO» by Aleksandr Nesterenko. As you will be able to ascertain, my tastes are very varied. It is...www.google.com
Han legger ut en del spennende på insta.
Pietro @thelimitededition. Hils fra megJepp, ser veldig bra ut dette. Den i midten var beinkul. Hvor får man kjøpt dette?