Hvalrossen
Støttemedlem
Takk! Må nok slenge meg med neste gang det blir GTG i Stavangertraktene ja, er opptil flere av dine klokker som hadde vært spennende å se i levende liveNydelig klokke! Gratulerer så mye! Den må jeg få se en dag![]()
Hehe, can't be unseen... Har ikke sett noen Breitlinger på nært hold, men det var rimelig likt ja! En kombinasjon av S og B som ser ut som den snirklete B-en til Breitling.
Fantastisk fin! Du blir fort vant til ca tidVis vedlegg 262978
Fascinerende fargespill i skiva med variasjoner av lilla og blått som endrer seg med innsynsvinkel og belysning, er ikke lett å få fram på bilder.
Og så er det ikke like lett å stille klokka som før, bør helst vente til nærmeste hele kvarter for å få det noenlunde presist, evt. telle minutter ved stilling #firstworldproblems
Vis vedlegg 283167
Er jeg helt rar som liker dette?
Med eller uten diamanter er også et spørsmål å ta stilling til.
I følge Felipe er leveringsestimatet Q1 2025.
Bra. Det er mulig andre farger er mulig også (rød onyx hadde vært veldig kult), kanskje med en komplikasjon i tillegg. Ble lovet mer info om dette snart, han måtte bare bli ferdig med prototypen først.Minner meg veldig mye H. Moser & Cie sin Endeavour med vantablack skive og den liker jeg veldig godt. Onyxen vil vel "skinne" litt mer en vantablack?
Så du er ikke alene om å like den hvertfall![]()
Legendarisk avslutning! Angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte i sommerRainer Nienabers siste video.
Gøy at SB lanserer en modell med litt mer sporty uttrykk, selv om det begynner å bli trangt i kategorien sportsklokke i stål med integrert lenke. Synes den ser bra ut og muligheten til unike tilpassinger appellerer nok til mange https://sartory-billard.com/sb07/