Hvalrossen
Støttemedlem
Takk! Må nok slenge meg med neste gang det blir GTG i Stavangertraktene ja, er opptil flere av dine klokker som hadde vært spennende å se i levende liveNydelig klokke! Gratulerer så mye! Den må jeg få se en dag
Hehe, can't be unseen... Har ikke sett noen Breitlinger på nært hold, men det var rimelig likt ja! En kombinasjon av S og B som ser ut som den snirklete B-en til Breitling.
Fantastisk fin! Du blir fort vant til ca tid. Gjør det mye lettere å leve i nuet og ikke stresse.Vis vedlegg 262978
Fascinerende fargespill i skiva med variasjoner av lilla og blått som endrer seg med innsynsvinkel og belysning, er ikke lett å få fram på bilder.
Og så er det ikke like lett å stille klokka som før, bør helst vente til nærmeste hele kvarter for å få det noenlunde presist, evt. telle minutter ved stilling #firstworldproblems
Vis vedlegg 283167
Er jeg helt rar som liker dette?
Med eller uten diamanter er også et spørsmål å ta stilling til.
I følge Felipe er leveringsestimatet Q1 2025.
Bra. Det er mulig andre farger er mulig også (rød onyx hadde vært veldig kult), kanskje med en komplikasjon i tillegg. Ble lovet mer info om dette snart, han måtte bare bli ferdig med prototypen først.Minner meg veldig mye H. Moser & Cie sin Endeavour med vantablack skive og den liker jeg veldig godt. Onyxen vil vel "skinne" litt mer en vantablack?
Så du er ikke alene om å like den hvertfall
Legendarisk avslutning! Angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte i sommerRainer Nienabers siste video.
Gøy at SB lanserer en modell med litt mer sporty uttrykk, selv om det begynner å bli trangt i kategorien sportsklokke i stål med integrert lenke. Synes den ser bra ut og muligheten til unike tilpassinger appellerer nok til mange https://sartory-billard.com/sb07/