Oioioi, denne dukket opp på Sartory Billard sin IG for noen dager siden, tror det må være min SB04.
Oi, oi... den var virkelig nydelig! Gratulerer så mye!Oioioi, denne dukket opp på Sartory Billard sin IG for noen dager siden, tror det må være min SB04.
Kuuult! Gratulerer, Den er nydelig!Noen flere som slengte seg med?
Vis vedlegg 250312
Gratulerer. Nydelig klokke!Me too! Tipper de solgte noen tusen på de ti minuttene.
Gratulerer så mye. Nydelig klokke!Jepp! Fikk ordre #50xx, tror kjøpet gikk gjennom ca 2-3 min etter åpning.
Noen flere som slengte seg med?
Vis vedlegg 250312
Takk, gleder meg til den kommer!Gratulerer. Nydelig klokke!
Jeg hadde også veldig lyst på en Ming Honey, men som du sier så var hele opplegget en vits. Å vinne i epost-trekningen anser jeg som nesten umulig. Tipper det er mange som har lurt seg inn med ekstra epost-adresser med venners/familes navn for å ha større sjanser også.Nydelig Gratulerer!
Jeg hadde veldig lyst, men siden jeg venter på en annen Kurono så lot jeg det være.
Planen var å prøve seg på en Ming Massena, men det Massena opplegget var jo helt håpløst. Siste mulighet ser ut til å være mail-lotteriet
Fikk heldigvis lagt inn en placeholder i kalenderen på slutten av arbeidsdagen smidig checkout, men tror du har rett i at det gikk unna noe klokker. Har sett ordrenr med flere hundre i differanse innenfor samme minuttet.. Uansett, gleder meg veldig til å få en i hus og gratulerer til dere andre som fikk tak i enMe too! Tipper de solgte noen tusen på de ti minuttene.
Ja, ny…. Ble kjøpt et svakt øyeblikk for veldig lenge siden. Skal ha den en stund men har allerede lovet den til en god venn for kostpris når Dracula kommer en gang i august. Trenger desverre de pengene. Nydelig skive!Ny? Én gikk vel med til Czapek-lekkerbiskenen?
Nydelig klokke! Gratulerer så mye! Den må jeg få se en dagDa kom endelig SB04-en min fra Sartory Billard. Titan rund baut i en kombinasjon av polerte, børstede og sandblåste flater. Og urskiva er helt sjuk - høyglanspolert oksidert titan.
Vis vedlegg 259136
Vis vedlegg 259137
Vis vedlegg 259138
Vis vedlegg 259139
Vis vedlegg 259140