Eski's klokker

Gratulerer så mye med to skikkelig flotte klassikere, Espen :D
Nydelig Explorer! Får mer og mer sansen for 36mm!
Takk også for hyggelig handel (sub) :)

Gratulerer med 2 flotte ur. 16800 er en skikkelig luring som jeg tror vil øke i populæritet!

Skal si det er flipping og nye om dagen. Gleder meg allerede til neste uke, hehe. Så 1680 gikk ut i trade med 14270, så angret du og fant en 16800 i tillegg? Genialt. Gratulerer som dobbel Rolexeier, mer enn hva jeg kan si. Men jeg følger snart. Skal bare få finanser oppe å gå igjen.

Skal si det er flipping og nye om dagen. Gleder meg allerede til neste uke, hehe. Så 1680 gikk ut i trade med 14270, så angret du og fant en 16800 i tillegg? Genialt. Gratulerer som dobbel Rolexeier, mer enn hva jeg kan si. Men jeg følger snart. Skal bare få finanser oppe å gå igjen.

Trippel faktisk, men den siste er så beskjeden at den er lett å overse:D

Gratulerer så mye med to fantastiske klokker, som er perfekte til hvert sitt bruk!;)

Oi oi, det var voldsomt! Gratulerer :p

Du skal vel ikke klage på at fruen ville ha nye glass. Får noen glass og et par quartz moteklokker før hun ligger på ditt nivå ;)

Ha ha. For en fantastisk samling du har fått deg da mann.:D

Bilder av flotte klokker presentert på en artig måte.
Klokke/kone problematikken er vi jo kjent med.;)

Men, nå er det vel snart på tide med en 14060?;):p

Oi oi, det var voldsomt! Gratulerer :p

Du skal vel ikke klage på at fruen ville ha nye glass. Får noen glass og et par quartz moteklokker før hun ligger på ditt nivå ;)
Hehe. Nå holder det med glass en stund tror jeg.

Ha ha. For en fantastisk samling du har fått deg da mann.:D

Bilder av flotte klokker presentert på en artig måte.
Klokke/kone problematikken er vi jo kjent med.;)

Men, nå er det vel snart på tide med en 14060?;):p

Det er alltid på tide med en 14060, men nå er jeg tilbake i gamle fella. Tom konto og ingen klokke jeg vil kvitte meg med. Holder ikke å selge monacoen nå hvis jeg skal ha no date, og speedyn selger jeg aldri. Blir IKEA 365 hvis det dukker opp en no date nå.:D

Er det dette man på fagspråket kaller "både i pose og sekk"?
Jeg har i mange år blitt fortalt at det ikke er mulig, men jeg er glad for at jeg tok feil...

Grattis! Gleder meg til å tafse på dem... ;)

PS! Hvis det verste skulle skje skal jeg alltids klare å hoste opp en hybel til deg... :D