Eski's klokker

Jøje meg! Det var ingen dårlig dag..!

Du trenger da ingen 14060 nå, ser ut som du er dekket for de fleste anledninger:)

Er det dette man på fagspråket kaller "både i pose og sekk"?
Jeg har i mange år blitt fortalt at det ikke er mulig, men jeg er glad for at jeg tok feil...

Grattis! Gleder meg til å tafse på dem... ;)

PS! Hvis det verste skulle skje skal jeg alltids klare å hoste opp en hybel til deg... :D
Ikke no problem. Må bare flytte til Løkka.

Jøje meg! Det var ingen dårlig dag..!

Du trenger da ingen 14060 nå, ser ut som du er dekket for de fleste anledninger:)
Trenger og trenger. Synes bare at 14060 uten cosc og 5513 med "påmalte" indekser er noe av det peneste som finnes. :D

Her går det unna :) 2 nydelige tilvekster :) Gratulerer så mye!

Takker.

Så, slik havner man altså i "klokke" adelen her på sonen... En dobbelt unbox. Wow! Jeg føler meg mindre og mindre nedentil... (nederst på venstrehånden altså :) ) Gratulerer med to vakre klokker

Usikker på om jeg allerede har gratulert, så her kommer det en stor gratulasjon fra fjellheimen.

Hvor mange Rolex har du nå? To eller tre?
Har gått litt i surr blant unboxinger og flipping her inne i det siste. Det har vært en travel start på det nye året.

Så, slik havner man altså i "klokke" adelen her på sonen... En dobbelt unbox. Wow! Jeg føler meg mindre og mindre nedentil... (nederst på venstrehånden altså :) ) Gratulerer med to vakre klokker
Ja der er det jo bare en redsub siden zenithen er på høyrehånda;)

Usikker på om jeg allerede har gratulert, så her kommer det en stor gratulasjon fra fjellheimen.

Hvor mange Rolex har du nå? To eller tre?
Har gått litt i surr blant unboxinger og flipping her inne i det siste. Det har vært en travel start på det nye året.
To og en halv. Hadde vært gøy å få til en mini gtg om noen uker.

Hehe! Nå synes jeg du gir han verdig konkurranse:) Kjenner jeg han rett klør det litt i klokkefingeren hans nå:p
Det kan jeg skrive under på. Tror ikke trippel seksern blir alene lenge.

Vel da er vi klare for litt flere klokkebilder.

Kjent grønn boks: hva kan det være?
7a487d12.jpg

Kan det være?
b67c537a.jpg

Oyster lenke. Jeg tror det er.
a95d05e8.jpg

Ja. Ja. Jaaaaaaa. Det er en 14060.
5d25cb0c.jpg

Familiebilde
1df0c593.jpg

Og så det obligatoriske.
d53d8be7.jpg

For de som kjenner meg eller hengt med i klokkeutviklingen så vet de at dette er etterlengtet. Har hatt lyst på denne i over 6 mnd, men ikke fått napp. Jeg synes 14060 er en så utrolig pen klokke. Ingen dato,ingen lupe, ingen skrift jeg må forklare hva betyr, bare den ultimate clean, no bullshit, brukanes til alt Rolex.

Synes det enkle er ofte det beste passer betraktelig bedre på en 14060 enn en matkjede jeg konsekvent boikotter. Ren skjær klokkeglede. Jeg har bestemt ikke ønsket meg en med cosc for å begolde den rene skiven. Det kan man jo tenke hva man vil om, men beuty is in the eye of the beholder. Derfor valgte jeg å kjøpe denne selv om det er under 14 dages siden jeg unboxet en sub.

Takk for oppmerksomheten.:D