Ikke no problem. Må bare flytte til Løkka.Er det dette man på fagspråket kaller "både i pose og sekk"?
Jeg har i mange år blitt fortalt at det ikke er mulig, men jeg er glad for at jeg tok feil...
Grattis! Gleder meg til å tafse på dem...
PS! Hvis det verste skulle skje skal jeg alltids klare å hoste opp en hybel til deg...
Trenger og trenger. Synes bare at 14060 uten cosc og 5513 med "påmalte" indekser er noe av det peneste som finnes.Jøje meg! Det var ingen dårlig dag..!
Du trenger da ingen 14060 nå, ser ut som du er dekket for de fleste anledninger
Her går det unna 2 nydelige tilvekster Gratulerer så mye!
Kan ikke la arild rusle rundt en klokke på kontoret uten skikkelig konkurranse vet du.Gratulerer med nytt og flott! Spennende å følge utviklingen av samlingen din
TakkEksplårær'n er så utrolig flott. Må nok ha meg en sånn en... Gratulerer!
Takk.Gratulerer med to flotte klokker
Kan ikke la arild rusle rundt en klokke på kontoret uten skikkelig konkurranse vet du.
Ja der er det jo bare en redsub siden zenithen er på høyrehåndaSå, slik havner man altså i "klokke" adelen her på sonen... En dobbelt unbox. Wow! Jeg føler meg mindre og mindre nedentil... (nederst på venstrehånden altså ) Gratulerer med to vakre klokker
To og en halv. Hadde vært gøy å få til en mini gtg om noen uker.Usikker på om jeg allerede har gratulert, så her kommer det en stor gratulasjon fra fjellheimen.
Hvor mange Rolex har du nå? To eller tre?
Har gått litt i surr blant unboxinger og flipping her inne i det siste. Det har vært en travel start på det nye året.
Det kan jeg skrive under på. Tror ikke trippel seksern blir alene lenge.Hehe! Nå synes jeg du gir han verdig konkurranse Kjenner jeg han rett klør det litt i klokkefingeren hans nå
Dette må jo være en perfekt start på det nye året.
Grattis med flott dobbel.
Gratulerer med nyanskaffelsene! Flotte ur!