Eski's klokker

Du er helt rå! :D

Gratulerer med en utrolig lekker klokke! Det slår meg igjen, JLC har noen av de lekreste urskivene jeg vet om. Urverket er jo også utrolig lekkert - ser gjerne flere (og skarpere) bilder av det, for ikke snakke om resten av klokken! Gleder meg til å se mer av denne i dagens klokke fremover.

Venter spent på hva som venter rundt hjørnet...

Edit: gratulerer med nytt brukernavn forresten.

Nydelig, Espen. Gratulerer! :)

Denne var det nok mange som siklet på.. Hva er diameteren?

Takker. 37 veldig kledelige mm.

I helv¤#¤%! Trodde det var slutt nå, men den gang ei..
Grattis med smekker JLC :cool:

Takker.

Fy 10 katta! Du er hjertelig velkommen på gjesteseng her om det Blir Nødvendig. Koster en rolex i døgnet;)

Gleder meg til de neste to!!

Det var generøst, takk.:D

Tror nok at jeg må love å etter en stund selge en av de tre igjen (eller en annen klokke), men hvilken det blir skal jeg bruke en stund på å bestemme meg for.

Gratulerer så mye, en meget flott JLC du har fått her:DJeg begynner å bli grønn av misunnelse på dere med en Jaeger i samlingen;)

Håper forresten klokkene blir godtatt i heimen!

Eski hvem? Å han med en av de råeste samlingene på sonen ja. Klart han kan bo hos oss. Tenk så koselig å ta oppvasken sammen mens vi diskuterer klokker da mann! Gratulerer nok en gang :)

Gratulerer så mye, Eski :) Nå har du virkelig lagt lista for neste unboxing (prøver ikke å legge press på deg altså... neida ;))

Gratulerer!! Og når du velger den som den første av de tre setter du jo en grei standard. :D

Utrolig lekker JLC!
Ser fram til fortsettelsen :D

Og oppdatering om du har blitt husløs etter hvert som kvelden skrider fram! ;)

Nydelig! Gjett om jeg har lurt på den, men en enslig JLC i boksen er allerede mer enn jeg kan håpe på. Kanskje vi kan bytte når vi begge blir lei... :)

Fulgte det ikke med en brun reim med den der? Har sett den på original brun JLC-reim, og det er lekkert!

Du er helt rå! :D

Gratulerer med en utrolig lekker klokke! Det slår meg igjen, JLC har noen av de lekreste urskivene jeg vet om. Urverket er jo også utrolig lekkert - ser gjerne flere (og skarpere) bilder av det, for ikke snakke om resten av klokken! Gleder meg til å se mer av denne i dagens klokke fremover.

Venter spent på hva som venter rundt hjørnet...

Edit: gratulerer med nytt brukernavn forresten.

Takker. Får prøve bedre bilder etterhvert, men noen beater er det ikke akkurat, så så ofte i dagens blir den nok ikke.

Grattis med en nydelig JLC!
Takk
Nice!

Gratulerer!
Takk

Gratulerer så mye, en meget flott JLC du har fått her:DJeg begynner å bli grønn av misunnelse på dere med en Jaeger i samlingen;)

Håper forresten klokkene blir godtatt i heimen!
Tok en advarende telefon hjem. Går kanskje greit.

Gratulerer så mye! Nyyydelig Jaeger! :D
Takker.

Eski hvem? Å han med en av de råeste samlingene på sonen ja. Klart han kan bo hos oss. Tenk så koselig å ta oppvasken sammen mens vi diskuterer klokker da mann! Gratulerer nok en gang :)
Et stykke igjen dit, men takk for smiger.

Gratulerer så mye, Eski :) Nå har du virkelig lagt lista for neste unboxing (prøver ikke å legge press på deg altså... neida ;))

Skal prøve å innfri. Sitter fortsatt på jobb, så mer følger når jeg er hjemme.

Takker

Gratulerer!! Og når du velger den som den første av de tre setter du jo en grei standard. :D
Takk. Er bra resten også altså.

Wow:eek: Den JLCen var LEKKER!!!! :D

Gratulerer så mye med en nydelig klokke! :)
Takker

Utrolig lekker JLC!
Ser fram til fortsettelsen :D

Og oppdatering om du har blitt husløs etter hvert som kvelden skrider fram! ;)
Takker. Må som sagt bare somle meg hjem etterhvert.

Nydelig! Gjett om jeg har lurt på den, men en enslig JLC i boksen er allerede mer enn jeg kan håpe på. Kanskje vi kan bytte når vi begge blir lei... :)

Fulgte det ikke med en brun reim med den der? Har sett den på original brun JLC-reim, og det er lekkert!
Takker. Kanskje det. Joda, brun orginalrem ligger i boksen.

Lekkert, gratulerer... :D

takk.