Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Dette er virkelig en helt herlig femmerbande. Om det skulle vært noe, så synes jeg at du kledde 5167'en :D Hvilken årsmodell er pepsien?

Takk @Trymulf! Hvem kler ikke en 5167? ;) Det er en helt fantastisk klokke og den absolutt mest komfortable klokken jeg noen gang har hatt på hånden. Problemet var bare at jeg savnet Sjokotona'en såpass mye at den måtte gå (igjen..) :eek:

Pepsien er en 77/78 modell.
 
Redigert av en moderator:
.
Jeg tenker av og til om meg selv at jeg er ingen flipper, ser at alle andre er det... :p

Vet ikke helt hvor jeg befinner meg på tidslinjen til @Greg, men jeg har kjent på trøttheten som @crown guard beskriver av og til.

Jeg kikket ned i boksen min for noen uker siden og tenkte at her er det mye fargeløst stål...

Nå ser det slik ut, litt færre klokker men mer farger!

Photo%2002.11.14%2C%2012.56.16.png
 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: CHH
.
Jeg tenker av og til om meg selv at jeg er ingen flipper, ser at alle andre er det... :p

Vet ikke helt hvor jeg befinner meg på tidslinjen til @Greg, men jeg har kjent på trøttheten som @crown guard beskriver av og til.

Jeg kikket ned i boksen min for noen uker siden og tenkte at her er det mye fargeløst stål...

Nå ser det slik ut, litt færre klokker men mer farger!

Photo%2002.11.14%2C%2012.56.16.png

Fantastisk firkløver @Bluebear! Nyt dem :D
 
Redigert av en moderator:
.
Jeg tenker av og til om meg selv at jeg er ingen flipper, ser at alle andre er det... :p

Vet ikke helt hvor jeg befinner meg på tidslinjen til @Greg, men jeg har kjent på trøttheten som @crown guard beskriver av og til.

Jeg kikket ned i boksen min for noen uker siden og tenkte at her er det mye fargeløst stål...

Nå ser det slik ut, litt færre klokker men mer farger!

Photo%2002.11.14%2C%2012.56.16.png

Bortimot den perfekte boks @Bluebear
cheers.gif
 
Redigert av en moderator:
Min boks med mine og @andres sine klokker :cool:

dslANs7.jpg


0NiyC6o.jpg


Mi25LoT.jpg


acnorway: Rolex 16710, Zelos Helmsman, Movado Museum, Schaumburg Perpetual Moon, Omega Speedmaster Pro, Omega Seamaster Pro, IWC Ingenieur og Panerai 351.

andres: Rolex 16710, Rolex Explorer II, Helson Sharkdiver og Frederique Constant Slim Moonphase
 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: Trixxuz
Nice samling @Hammerfjord

Den oransje gummiremmen der, hvilken leverandør har du på den? Har tenkt på en sånn til P.Oen min men har helt glemt hvilken side må får tak i de.
 
Redigert av en moderator:
Er det en Rolex jeg ser der? (Neida, ikke bli sur :))

Kul samling, hvordan oppbevarer du de?
@TubaTom Ser ut som Isofran.
 
Redigert av en moderator:
Her er min samling av automatiske ur (som startet med Sub i august i år):

03-Zawatch-110105_zps92977eb9.jpg


Rolex Submariner 116610LN
Omega Speedmaster Legend Schumacher Edition
Rolex GMT-MASTER II, 116710 BLNR
ORIS Aquis date 40mm
Sinn 856 UTC


Sammen med Quartz-gjengen (min første klokke ble kjøpt i mai i år, men etter juli har det kun blitt automatiske):

02-Zawatch-110094_zps2c54b5bb.jpg



Og et til av de automatiske med fokus på BLNR:

07-Zawatch-110135_zps20a9fd2b.jpg
 
Her er min samling av automatiske ur (som startet med Sub i august i år):

Rolex Submariner 116610LN
Omega Speedmaster Legend Schumacher Edition
Rolex GMT-MASTER II, 116710 BLNR
ORIS Aquis date 40mm
Sinn 856 UTC

Sammen med Quartz-gjengen (min første klokke ble kjøpt i mai i år, men etter juli har det kun blitt automatiske)

Det var en veldig fin samling på så kort tid :eek:
 
Takk alle sammen.
@TubaTom : Ja det er en Isofrane. Utgaven for Aquadive i DLC med Aquadive inngravert spenne.
Har en svart sånn også for å bytte på min Bathyscaphe 100.
@Mathfjeld : Alt går i 12stk bokser og i safen(ikke slenget i en skuff som Arnie).
Har ikke mer plass i safen med helle picture LP samling:(... Må vel selge en del klokker tror jeg.
 
Redigert av en moderator: