Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Vi "mistet" et familiemedlem i dag, men nytt familiemedlem er allerde i bestilling. Akkurat nå ser familien slik ut:

 
Kjedelig asjett - men jeg liker´n - og det er jo det som betyr noe. :)

10895091_316229075238454_400907140_n.jpg

En rolex for hver dag i uka:) Syk samling @Loevhagen Største rolexsamlingen jeg har sett avbildet her inne ihverfall!

Det du mangler er en Explorer 1 og en Daytona, deretter kan du logge av å nyte nirvana:rolleyes:
 
Redigert av en moderator:
Et bilde av min lille kolleksjon. Bare nybegynner enda!

983846_577131732422969_3034813526054614179_n.jpg


Vostoken ble solgt i dag så den er på vei ut. Ut skal også U-boat klokka og Tissoten. Ny Vostok på vei inn :D
 
En rolex for hver dag i uka:) Syk samling @Loevhagen Største rolexsamlingen jeg har sett avbildet her inne ihverfall!

Det du mangler er en Explorer 1 og en Daytona, deretter kan du logge av å nyte nirvana:rolleyes:

Takker. Explorer I (eller lignede) skal jeg ha. :) Daytona er nok (dessverre) ikke min greie. Ikke den moderne varianten i alle fall. Og, vintage Daytona blir for kostbart.
 
Redigert av en moderator:
Slik ser familien ut pr dags dato.
Har pådratt meg en stygg "Quartz sykdom" så er alt for mye batteridrevet her, men både INOXen og Cascadeuren som er de siste som har kommet inn er klokker jeg virkelig har sansen for. :rolleyes:

C55913C6-C18E-4056-ADD6-53F247DB2D54_zpsv3rfgzcg.jpg


(Beklager forøvrig et skrekkelig dårlig bilde!)
 
Fikk med to ur inn siste to dagene plutselig godfølelsen når jeg gikk i klokkeboksen.
Tør jeg si et snev av "ro" i ventetiden frem til
For den som fulgt med i timen kommer det kanskje ikke som noen overaskelse ...
men jeg lever helt og fullt efter:

Once you go black, you never go back.
(... snakker alltså om skivefarver her)

vpSvU77.jpg


Seiko Spork, Aevig Huldra, Orient 300m Sat. Diver, Glycine Airman 1, Omega SMPc
 
Takker. Explorer I (eller lignede) skal jeg ha. :) Daytona er nok (dessverre) ikke min greie. Ikke den moderne varianten i alle fall. Og, vintage Daytona blir for kostbart.

Rolex var vel heller ikke din greie før vel ett år siden? Gir deg 8mnd så har du både explorer 1 og daytona :D

Vi er forøvrig delvis i samme båt. Jeg skulle aldri ha rolex, men det blir nå med all sannsynlighet det neste som kommer inn :)
 
Fruens datejuster, men den blå kan det hende jeg låner i ny og ne :D



Edit: den blå rolexen til fruen er selvsagt ikke en datejust, men en perpetual
 
Redigert:
Min boks

IMG_2061_zps6be5b8fd.jpg


Slik ser boksen ut per dags dato:

Bestefars Longines
3xOrient - Mako xl, Sun & Moon og Bambino
Tudor BB
Seiko 6309-7290
Lancet Chronograph
Omega Speedmaster 3560.50
Victorinox I.N.O.X

Har funnet ut at jeg har en liten lenkefobi. Ser bra ut på andre men ikke på meg. Skal vurdere det når neste kommer inn, da det sikkert bare er en vanesak;)

Mako xl forsvinner nok ut og noe nytt kommer forhåpentligvis inn i nær framtid.
 
Leeenge siden jeg har bidratt i denne tråden. Beklager crappy bilde under nattbordslampen, men dette er altså klokkene jeg sitter på per dags dato.



Jeg håper å kunne kjøpe meg en klokke til snart, en mer klassisk variant, så får vi se hva som krysser min vei.
 
Redigert:
Leeenge siden jeg har bidratt i denne tråden. Beklager crappy bilde under nattbordslampen, men dette er altså klokkene jeg sitter på per dags dato.



Jeg håper å kunne kjøpe meg en klokke til snart, en mer klassisk variant, så får vi se hva som krysser min vei.




And all of a sudden var det klassiske alibiet på plass :cool:
 
Oppdatert bilde av mine automatiske samlet:
22-Zawatch-2080080_zps886698f9.jpg


(vet ikke helt hva som har skjedd med crappy kvalitet. Photobucket som komprimerer tror jeg)