Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Det var en veldig fin samling på så kort tid :eek:
Takk!
Blitt bitt av klokke-basillen kan man si, og kjenner jeg brygger på flippesyken nå. :p


Stilig rem på BLNR!

Takk! Casual BLNR. Beater BLNR? Funker til det meste, uten at det skriker "look at me and my Rolex"...
Ser egentlig etter flere reimer i den stilen, gjerne med litt grøvre stoff og med farge på søm.
(Synes nato gjør at klokkene bygger for mye opp).

EDIT: Post nummer 100! Har hørt rykter om at man kan melde seg inn i et slags privat forum da, hehe.. :)
 
Ikke noe nytt, men 16710 har fått ny bezel fra Lervik Ur. Takk for tipset @MINUTE_REPEATER

AMpBpV0.jpg
 



Ikke det beste bildet men dette er boksen pr. 26.12.14

Omega Speedmaster
Rolex explorer 16570 polar
Frederique Constant Manefucture slimline moonphase
Rolex SubC 114060
Lanco chronograph
Seiko skx007
 



Ikke det beste bildet men dette er boksen pr. 26.12.14

Omega Speedmaster
Rolex explorer 16570 polar
Frederique Constant Manefucture slimline moonphase
Rolex SubC 114060
Lanco chronograph
Seiko skx007

Takk for at du deler og grattis med imponerende samling;)
 


Beklager dårlig bilde.

Ikke den mest avanserte og dyreste samlingen, men stort sett fine klokker spør du meg. Litt vel preget av Certina, men det kan jeg leve med da de produserer kvalitet for en overkommelig pris.

Følgende klokker er avbildet:

Certina DS Podium 3 hands
Certina DS First Ceramic Titanium
Certina Action Diver
Seiko Orange Monster (SRP309J)

Som dere ser er det plass til to klokker til, så det er rom for utvidelse! :cool:
 
Redigert:


Beklager dårlig bilde.

Ikke den mest avanserte og dyreste samlingen, men stort sett fine klokker spør du meg. Litt vel preget av Certina, men det kan jeg leve med da de produserer kvalitet for en overkommelig pris.

Følgende klokker er avbildet:

Certina DS Podium 3 hands
Certina DS First Ceramic Titanium
Certina Action Diver
Seiko Orange Monster (SRP309J)

Som dere ser er det plass til to klokker til, så det er rom for utvidelse! :cool:

Fin samling! Dagligklokke, kronograf og to dykkere; en fin og en beater. Du har et kjempefint påskudd nå: Du trenger en mer formell klokke. Denne for eksempel?
 
Fin samling! Dagligklokke, kronograf og to dykkere; en fin og en beater. Du har et kjempefint påskudd nå: Du trenger en mer formell klokke. Denne for eksempel?

Takk for det!

Tenker i de samme banene som deg vedrørende utvidelse. Bør bli en mer formell klokke, kanskje med skinnrem.

Jeg liker veldig godt Certina da de har et gjennomtenkt design på de fleste klokkene sine, men jeg kjente det var godt å få noe annet i boksen når jeg nylig kjøpte Seiko Orange Monster. Likte denne klokken så godt at jeg like greit bestilte meg en Seiko Mini Monster i går. Slik sett er det kanskje aktuelt å se meg om etter et annet klokkemerke når jeg skal ha en mer formell klokke i fremtiden. Ser ikke bort fra at jeg går litt opp i pris også. Kanskje en litt dyrere automatisk sveitser med skinnrem? Seiko er forsåvidt ikke uaktuelt.
 
Redigert:
Den mekaniske gjengen har blitt utvidet med et par nye, og Vostoken har flyttet til et nytt hjem. (Jeg oppdaget at jeg bare likte å ha den, og se på den, men brukte den nesten aldri, så da er det bedre å la noen overta den og bruke den.) Invictaen mangler fremdeles bezel insert, og jeg tror ikke jeg gidder å legge mer arbeid i den.



Jeg mangler noe med "rosegull" bezel, og har en Orient Star på ønskelista for 2014.
 
Redigert: