Familiebilde - Hva har dere i boksen?

WTB: Større boks :)

Oppdatert pr feb 2015.
Det har gått nesten 3/4 år nå uten noen endringer i boksen, da jeg rett og slett har vært kjempefornøyd med samlingen. Men det var på tide å få inn noe nytt! Planen var egentlig et penere dress ur, som jeg føler mangler i samlingen.
Hulken har lenge stått på ønskelisten og da et strøkent eksemplar dukket opp måtte jeg ha denne! Deilig å få denne inn i samlingen, selv om boksen for lengst er "full" ;)



Mulig litt dårlig gjort, men en Seiko Diver, to Citizen og en Vintage Omega Seamaster fikk ikke være med på familiebildet..
 
Oppdatert pr feb 2015.
Det har gått nesten 3/4 år nå uten noen endringer i boksen, da jeg rett og slett har vært kjempefornøyd med samlingen. Men det var på tide å få inn noe nytt! Planen var egentlig et penere dress ur, som jeg føler mangler i samlingen.
Hulken har lenge stått på ønskelisten og da et strøkent eksemplar dukket opp måtte jeg ha denne! Deilig å få denne inn i samlingen, selv om boksen for lengst er "full" ;)



Mulig litt dårlig gjort, men en Seiko Diver, to Citizen og en Vintage Omega Seamaster fikk ikke være med på familiebildet..

Mangler ord... Rett og slett fantatisk :D
 
Oppdatert pr feb 2015.
Det har gått nesten 3/4 år nå uten noen endringer i boksen, da jeg rett og slett har vært kjempefornøyd med samlingen. Men det var på tide å få inn noe nytt! Planen var egentlig et penere dress ur, som jeg føler mangler i samlingen.
Hulken har lenge stått på ønskelisten og da et strøkent eksemplar dukket opp måtte jeg ha denne! Deilig å få denne inn i samlingen, selv om boksen for lengst er "full" ;)



Mulig litt dårlig gjort, men en Seiko Diver, to Citizen og en Vintage Omega Seamaster fikk ikke være med på familiebildet..

For en fantastisk flott samlinggrattis med god smak!
 
Siden IWC Portuguese Yacht-Club er på en liten quick-fix hos Richemont, så får Flik-Flakken til guttungen passe på Patek boksen.

1424269498779_zpslgkceroq.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Klokklokk
Vinterferie er hyttetid. :) 14060 og 16570 var ikke med på bildet fordi de var der klokker skal være; håndleddet til kona og undertegnede.

10954841_793768264039367_1975799011_n.jpg
 
Redigert:
Har ikke vært aktiv her på sonen men liker å lese her. Stor kunskap blant medlemmene og mye interessant.

 
Redigert:
Gin sin lille samling

Ønsker vel egentlig kun å ha 2 ur, men så fort ett har gått ut så kommer ett nytt raskt inn:mrgreen:

2D51B9BF-51C1-4979-BAA0-6E688FD820BD_zps6anyf4pw.jpg
[/IMG]

Fra venstre: Panerai 424-A, Omega Speedmaster MK-2, Panerai 372.
Bak: "beater'n" Tissot T-touch serie 1 i titan.
 
Ikke like imponerende som andre i denne tråden, men dette er nå boksen p.t.

image_zps65e3c362.jpg


Rolex Submariner 5513 fra 1989
Audemars Piguet Royal Oak 15300OR fra 2005
Longines Flagship fra 1965
Seiko snzh55
 
Redigert:
Ikke akk den største av samlinger, ei heller klokkeboks.

image_zpsb8111492.jpg


Omega SM300, ref 165.024
Rolex Explorer I, ref 114270
Omega Seamaster cal 562
Tudor Black Bay
 
Frederique Constanten har forsvunnet, Raymond er til salgs, Seikoen er død.
Har 3 alternativer for neste klokke:
Yachtmaster med blå skive (siklet lenge og etter å ha lest @Guybrush Threepwood review så frister den enda mer.
Master II 116710 BLNR (flott review av @Loevhagen)
Eller Glashutte original Sixties (blå skive)

0icavwI.jpg
 
Det er korrekt, min Galaxy S4 mini er vel ikke kjent for sitt fantastiske kamera og skal byttes ut...
Og det var en Pepsi, kjøpte nye bezel fra Lervik Ur.
 
Redigert:
Ikke like imponerende som andre i denne tråden, men dette er nå boksen p.t.

image_zps65e3c362.jpg


Rolex Submariner 5513 fra 1989
Audemars Piguet Royal Oak 15300OR fra 2005
Longines Flagship fra 1965
Seiko snzh55

Du har rett.. Den samlingen var jo skikkelig kjip! ;)

APen din er helt vanvittig flott!!
 
Du har rett.. Den samlingen var jo skikkelig kjip! ;)

APen din er helt vanvittig flott!!

Takk :) Veldig fornøyd med APen selv, og den i boksen som er trygg i overskuelig fremtid. Den har gitt mersmak til å supplere med annet fra AP.