Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Hahaha, den Seikoen er bare helt drøy kasse på, skjønner godt at den har kallenavn Tuna Can.
Flotte Rolexer! Liker veldig godt boksen også! :D
 
Her er min boks for øyeblikket + en Rolex 1601 som ikke rakk å komme med :)

TBE_1170.jpg


Profilene:

TBE_1177.jpg
 
Mathfjeld og Tore - må bare kommentere innholdet i klokkeboksene deres. Sweeeeeeet :p:p:p

Ellers var bildet av klokkene i profil dødskult!
 
Har to klokker hos urmakeren, når de er tilbake skal jeg ta nye bilder, men her er hva som befinner seg i boksen om dagen.

P1010628.jpg


116710, 116610, 5513, 14060, Certina DS, Seiko Tuna MM300 og en Longines Flagship.
Hos urmakeren ligger det en Omega Chronostop Driver og en gammel Certina etter min far med stemmgaffelurverk.

Meget pent, Mathfjeld!
En svært så vakker Rolex-innretning å spore. Nice! :D
 
Mathfjeld og Tore. Dere har begge utrolig flotte bokser. Inkludert de urene som ikke har blitt avbildet. Vakkert. Er rett og slett ikke et ur jeg ikke kunne tenkt meg.
 
Takk for det! Til og med Breitlingen? ;)

Jeg må jobbe litt med Rolex-faktoren. Og Mathfjeld er i gang med Omega-sporet. Med 5513 på plass i boksen er vel SM300 et naturlig neste steg? Omvendt i mitt tilfelle.
 
Takk for fine ord alle sammen, motiverer til å ta flere bilder.

Spørs om det blir en SM300, men må si Omega har gjort mye riktig det siste året. Tiden vil vise hva studentøkonomien kan få til.
 
Takk for fine ord alle sammen, motiverer til å ta flere bilder.

Spørs om det blir en SM300, men må si Omega har gjort mye riktig det siste året. Tiden vil vise hva studentøkonomien kan få til.

Så så. Står jo i avisen at halvparten av økonomistudentene stryker i matematikk... Vips, har man ikke råd, så har man råd alikevel... 1+1 = 3 og så videre...

Stilig vinder forøvrig. Et av problemene med å ikke bo i en bunkers, jeg tør rett og slett ikke å ha klokker "fremme" når jeg ikke er hjemme. Da må det en vinder fra Franz Jaeger til:evil:
 
2 meget flotte bokser Mathfjeld og Tore!

Liker at du har både gammel og ny Rolex Mathfjeld, ja takk, begge deler :)

Tore, du har helt klart en godt utviklet estetisk sans. Det vises godt gjennom klokkevalg og komposisjon av bilder. Masse flott vintage og en nydelig JLC.

Edit: Oi, Morinis bokser hadde jeg gått glipp av! Vannvittig fin samling :)
 
Nok en gang er det hopping efter Wirkola,
men hopper gjør jeg uansett.

"Boksen" er enda ikke en boks, den er i lær, har rom for 5 og er på vei hit fra La France.
Med fire klokker på banen her så tilsier jo logikken at et femte ur burde være på vei og riktignok så er det det.

dEIGm.jpg


Vil til mitt "forsvar" si at de tre på lenke kommet til samlingen under siste måned og min første tid på sonen. Nummer fem er ikke noko edelt, men likvel noe som jeg gleder meg til å unboxe bare tollen på Gardermoen gjort sitt. Tør jeg stekke ut haka og gjette på at det blir en Norway's first kanskje for å luremuse litt.
 
Det er ein tøff samling med klokker du har adamskater.
Er spent på kva din neste utboksing blir.
 
Fikk tatt et kjapt bilde av boksen, ikke all verdens spennende, men jeg er fornøyd :)
Vet forresten at den bare er fylt halvveis opp, men det endres nok fort i løpet av året :p

1848b043.jpg
 
... ser dog ut til å være plass til fire andre familiemedlemmer :)
"En kjøper ikke syv-seters for å kjøre på kona bare"


Den vesle familien min har nå i hvert fall fått tak over hodet:
4wizz.jpg
 
Elendig mobil bilde men! :p Slik ser samlingen ut nå! Fri for seiko divers! :p
426965_10151362357495461_753540460_22767087_1603261909_n.jpg