Fly/klokke-GTG på Kjeller på søndag!

Jippii

Da jeg fikk høre av minuteman (fatter'n) at jeg fikk bli med på dette ble jeg bare superglad,:D jeg gleder meg så mye og håper at været er med oss :cool:

Noen som har plass i bilen fra Oslo på søndag? Send PM, blir belønnet med godt selskap i bilen :)

Hvis det klaffer med familien, kan du sitte på med meg. Men bare hvis du vil bli sett i en stygg, møkkete Volvo med flere barneseter enn du kan telle.

Husk klokker da, folkens ;) Kan tenke meg at dagens tema blir pilotur..hehe.

Det synes jeg er et glimrende tema. Spesielt med tanke på deltakerlisten. Er ikke sikker på om noen av oss har det. ;) ( selv om speedy er off the ground så tenker i hvertfal jeg på det som et sportsur noen fikk for seg å ta med i rommet)

Nå skal jeg ikke påstå å ha track på samlingen til alle sammen, men jeg vrir virkelig hjernen for å komme på pilotur. Frodo?

Men ta for guds skyld med noen klokker. Blir jo god tid på bakken.

Jeg er bare overlykkelig for at det ser positivt ut ang september! Fytti fela at jeg skal bort, men ser greit ut med tanke på swell i larvik, så jeg får prøve å fange noen bølger istedet... håper bare ikke det er for mye opplegg på den bursdagen....

Hvis det klaffer med familien, kan du sitte på med meg. Men bare hvis du vil bli sett i en stygg, møkkete Volvo med flere barneseter enn du kan telle.

Passer perfekt for meg som er så liten av vekst :)

Det er ikke lov å rakke ned på stygg møkkete volvo med flere barneseter enn du kan telle. skulle tro du beskrev bilen min.:p

Jeg har så lyst! Jeg har så lyst! Men... denne helgen går det ikke :(

Tror det skal bli greit vær på søndag, så dette ser bra ut :) Tror også vi har mer enn nok med å få fløyet alle mann..hehe. Ble jo en del folk til slutt. Men dette blir bra! Skal se hva jeg får til med tanke på å låne vaffeljern og slikt, så kan det hende et par av dere må melde dere frivillig til å kjøpe med en pose eller to med vaffelrøre mens jeg flyr ;)

Om 26 timer, gutter...
For min del går tiden med til 20 mil på mc, besøke min datter, et femtiårslag og noen få timers søvn.

tigermothacrobatic.jpg

@semmern:
Hva om jeg flyr mens du ordner med vafler?