Fly/klokke-GTG på Kjeller på søndag!

Hei igjen

Jeg må bare føye meg inn i rekken å takke for en fin dag.
Det var hyggelig å møte dere :)

Selv om det ikke ble flytur på meg, må Semmern få en ekstra takk for å være "primus motor".

Ps! Mathfield: takk for boller!

Vi får prøve å få til en dag til i løpet av september :)

Litt synd at vi ikke fikk til én tur til, da Minuteman og Secondman hadde kommet så langt for å få bli med, men bare Secondman fikk luftet seg. Hvordan står det til der forresten, er pulsen nede på et akseptabelt nivå igjen? ;)

Noen er enda mer nerdete enn andre...

La plutselig merke til at de to som står til venstre på bildet var mer opptatt av hverandres håndledd enn av fotografen :D

034-1.jpg

La plutselig merke til at de to som står til venstre på bildet var mer opptatt av hverandres håndledd enn av fotografen :D

034-1.jpg

Hehe... Tenkte akkurat å kommentere det, selv :D

For øvrig registrerer jeg at Mathfjeld var relativt kjedelig i sitt valg av sko... :p

Tror det kan bli et par Doxaer til her på forumet fremover, av de fire klokkene jeg hadde med var det helt klart den som høstet størst interesse :)

Mathfjeld har kjøpt seg ny, grønn klokke. Da måtte det gå noen skopar i samme slengen.

Doxa'n var litt tøff med den vide kassen, men det var nok andre jeg likte bedre. Jeg nevner i fleng den blå med sverdvisere, LLD, Milsub (har fått sansen,Frodo), den grønne til Mathfjeld, Flagship, LLD, Chronoswiss, flere speedmastere, vintage Semaster (30?), Longines GrandeVitesse og Glossy'n til Secondman;)

Nevnte jeg LLD? :D

Den gamle saken var vel min 1963 Constellation Pie Pan :)

Espenbki: Bare å starte jakten, Electric Blue er noe for seg selv! :D Bra dere likte den :)

Minuteman: Jeg må nok på jakt etter en 2254 jeg også, den er svært lekker i sort! Så får du jakte på et Omega-mesh, det er jo skikkelige saker til en ikke så altfor dyr penge.. :)

Valuta for pengene var det også. Jeg kjørte fortsatt loop da jeg la meg i sengen for kvelden.

Det så ut som en utrolig morsom GTG! Skulle gjerne vært med :) Morsomt å se ansiktet til noen på sonen, selv om jeg bare klarer å gjette meg frem til hvilket nick som tilhører noen av dere ;)

Pokkerpokkerpokkerpokker!!!!!!!!! Her snur jeg ryggen til TS i noen dager..... Det smerter meg virkelig hva jeg gikk glipp av!
Buggars.................... :cry:

Herlig å se så mange fantastiske bilder da - en trøst, om enn noe mager ;)