Fly/klokke-GTG på Kjeller på søndag!

Det kan se ut som om vi får litt dårlig vær i morgen :( Usikker på om det blir regnbyger eller mer jevne greier, men jeg skal følge med på været.
Skal holde dere oppdatert her, så følg med i morgen formiddag.

Hvis det blir blir fint vær møtes vi kl 12 på småflyhavna på Kjeller. 500kr pr hode :)

Min planlagte jakttur ble avlyst, så hvis det er greit prøver jeg meg med en siste liten påmelding...

Ser bra ut dette her ja :) Boenna_69, bare å komme.

Mulig det kan bli noen regndråper utover dagen, men vi får gjøre det beste ut av det :) Jeg er der litt før kl 12. Kommer til å stå i grønn flight suit ved en gul dobbeldekker.

Kos dere med fly og klokker i dag! Kjenner jeg fikk meget lyst til å være med nå, så får prøve å bli med vis det blir noe seinere! Enjoy! Må vel skaffe meg en fliger og da kanskje..

Jeg bor på toppen av kollen mellom Haugenstua og Gransdalen. Ser at småfly ofte flyr over her på vei vestover mot Oslo. Står klar på terrassen med telelinse så kanskje jeg får knipset noen bilder av dere "in action". Spennende!

Her kommer litt bilder fra dagens flyvning.

CIMG1384.jpg

CIMG1386.jpg

CIMG1387.jpg

CIMG1390.jpg

CIMG1392.jpg

CIMG1393.jpg

CIMG1395.jpg

haha, revers suger :p
CIMG1399.jpg

Takk for en flott dag folkens! Og en stor takk til Semmern!

For en fantastisk opplevelse!
Semmern kjenner sikkert ikke igjen mine beskrivelser; sidelengs rotasjon, tønneroll og loop! Landingen foregikk sideveis på gresset....!

I tillegg masse flotte klokker og klokkeprat med meget hyggelige TS'er!

Stor takk til Semmern!

Takk alle for en hyggelig dag, og spesiell takk til Semmern.
Trivelig gjeng. Får satse på at været holder seg neste gang så flere får seg en tur i luften.

2011-08-21154142.jpg

Takk for et hyggelig treff på Kjeller! For min del vant værgudene i dag, men jeg skal si ifra om det skulle passe en annen gang jeg er i Lillestrømområdet;) Hadde vært utrolig artig.

Takk semmern!

Takk for en trivelig dag! Det var synd med været, men vi får treffes igjen så de som ikke fikk fløyet i dag får luftet seg også :)

Må si at jeg fikk sansen for LV Submariner.. den var rett og slett vakker! Bilder rettferdiggjør virkelig ikke den klokken. Chronoswissen til Frodo var også rimelig lekker! Og så var det godt å se et par andre Speedmastere. Min fikk jo tikket litt i dag, bruker kronografen til å ta tiden mens jeg flyr :)

Flott dag på Kjeller i dag! Synd at været ødela for noen av oss. Flott fly, flotte karer - og ei enda flottere jente ;), en pall med ferske bakervarer medbragt av Mathfjeld, massevis av gromme klokker - og den grommeste av alle, LLD, gjorde allikevel dagen til en stor opplevelse.

Stor takk til Semmern som virkeliggjorde drømmen om rolls and loops for store og små. Secondman hadde sitt livs hittil største opplevelse og har sannsynligvis ikke fått tørket av seg fliret ennå:D

Her er Secondman på vei bort til de "store gutta"

032-1.jpg

Hele gjengen, minus olw og frue, samt fotografen, samlet foran "tørkestativet"

034-1.jpg

Litt banking med gråstein gjorde susen og flyet startet

035-3.jpg

Dagens blideste 2. pilot

041-1.jpg

Ready for take-off

046-2.jpg

Her går det sidelengs i vestavinden, flyet beveger seg faktisk mot høyre, og ikke fra fotografen som det kan se ut som

050-1.jpg

Takk for en strålende dag, alle sammen!

Herlig bilde av Secondman rett før takeoff :)

Takk til semmern, som var i lufta under praktisk talt hele treffet. Regnet satte til slutt en stopper for aktiviteten, men jeg håper det kan bli en ny anledning i løpet av høsten.

Og takk til alle dere andre også for en annerledes, men veldig hyggelig GTG.

Jeg kunne desverre ikke stille som planlagt, måtte oppover og besøke svigers:p Vi får ta det igjen senere!(jeg VIL fly Tiger Moth, for pokker:D) :cool: