Jaja, dette har jeg tenkt på en stund og plutselig stod muligheten og hilste på meg, da må man jo nesten si hei ?
Jeg hadde store planer om å handle inn noe passende leketøy ala Lego unboxingen, men sprakk dessverre på tid så det blir bare litt rett frem og hipp hurra.
Så vidt jeg vet er det ikke noen av disse på TS og det er jo litt skøy.
Det jeg har gjort nå da er altså å ta farvel med en klokke jeg liker veldig, veldig godt (ROO Navy) og bytte ut med en annen AP. Bakgrunnen er rett og slett en merkelig fascinasjon med denne modellen, både farger og materiale.
En liten overraskelse i denne omgang var at jeg endte opp med en ny AP (altså ikke brukt), det har jeg ikke prøvd før. Fun and games!
Som med alle ROO må jeg snu remmen før jeg klarer å bruke den komfortabelt, men det er jo fort gjort.
Nå ja, bilder!
(liten notis rundt her -har forsøkt å dra frem litt blits for å fremheve features i materialene her...)
Finish og form og alt er bare helt ubeksrivelig........
Takk for oppmerksomheten!
Edit; en liten "how its made" fra AP fabrikken for de interesserte:
[video=youtube;SkZ88B_tegI]http://www.youtube.com/watch?v=SkZ88B_tegI[/video]
Jeg hadde store planer om å handle inn noe passende leketøy ala Lego unboxingen, men sprakk dessverre på tid så det blir bare litt rett frem og hipp hurra.
Så vidt jeg vet er det ikke noen av disse på TS og det er jo litt skøy.
Det jeg har gjort nå da er altså å ta farvel med en klokke jeg liker veldig, veldig godt (ROO Navy) og bytte ut med en annen AP. Bakgrunnen er rett og slett en merkelig fascinasjon med denne modellen, både farger og materiale.
En liten overraskelse i denne omgang var at jeg endte opp med en ny AP (altså ikke brukt), det har jeg ikke prøvd før. Fun and games!
Som med alle ROO må jeg snu remmen før jeg klarer å bruke den komfortabelt, men det er jo fort gjort.
Nå ja, bilder!
(liten notis rundt her -har forsøkt å dra frem litt blits for å fremheve features i materialene her...)
Finish og form og alt er bare helt ubeksrivelig........
Takk for oppmerksomheten!
Edit; en liten "how its made" fra AP fabrikken for de interesserte:
[video=youtube;SkZ88B_tegI]http://www.youtube.com/watch?v=SkZ88B_tegI[/video]
Redigert: