Jeg var nysgjerrig, men håpet egentlig ikke jeg fikk vite det.Din rekke hadde gitt 169. De som hadde med målet til Bosnia i tillegg kunne håve inn til 243-gangern
Jeg var nysgjerrig, men håpet egentlig ikke jeg fikk vite det.Din rekke hadde gitt 169. De som hadde med målet til Bosnia i tillegg kunne håve inn til 243-gangern
Tipper jeg er den eneste her som sitter i Iransk VM-drakt (Uhlsport, forholdsvis stilig, faktisk).
Keeperen "vår" virker ikke superstødig
Har også gjort klart med Togos drakt til i natt. (Togo er vel Ghanas naboland, så det får
holde i mangel av Ghana-drakt).
@csabko ... bilder ellers har det ikke skjedd
Har dessverre ikke telefon som kan gjøre noe (annet enn å snakke med). Men det gikk bra i den fine hvite
Iran-drakten: uavgjort mot Argentina og seier mot Bosnia blir trivielt og nok til sluttspill.
Nå skal den gule Togo-drakten gjøre susen for Ghana!!
Har både Brasil- og Mexiko-drakt, så jeg er helgardert i morgen
Go Ghana!
Irriterer meg at Ghana gikk på smellen mot USA. Hadde de videre på 2. plass i gruppa Ser mørkt ut nå.
Sykt bra mål av Dempsey etter 31 sekund i USA - Ghana i går natt.
Gleder meg voldsomt til Brazil - Mexico i kveld!
@Kohe321 Tror du at Mexiko kan yte motstand mot Brasil og dommerne?
Vil kle meg i gul drakt, men tar på meg den grønne drakten etter den første feilaktige straffen
til Brasil eller den første utvisningen av en mexikaner ... Nitrist med Fred-opplegget; har jo holdt med Brasil
siden 1982 og ønsker å heie vilt på dem.
@csabko Jeg tror Brasil vinner i kveld, men tviler på at det blir en lett kamp for dem og jeg har på følelsen at Mexico scorer. Har tro på at Giovani Dos Santos kan notere seg med et mål, han skulle jo allerede hatt to VM mål i første kamp som ble feilaktig annullert for offside. Mexico virker ganske sterke og "scrappy", litt som Chile.
Håper dommeren blir så usynlig som mulig i denne.
I all verden: Mexiko har ikke gitt opp enda (60 min), og dommeren har ikke dømt
graverende til fordel for Brasil. VMs beste kamp så langt.