Fotball-VM

Joe Hart :mrgreen:

[video=youtube;USJx1vzzd5w]https://www.youtube.com/watch?v=USJx1vzzd5w[/video]

Uansett, ser Tyskland - Portugal og dette er en veldig underholdende og innholdsrik kamp så langt! Masse som skjer. Straffe, nydelig heade-mål fra Hummels og rødt kort til Pepe etter å ha skallet borti Muller. Rødt kort til Pepe... hvem skulle trodd at det kunne skje? :p

hqdefault.jpg

Oi, der scorte Muller også.

Klose, hvor ble det av deg???

Noen som vet noe om Schweinsteiger? En utrolig spiller og ufattelig viktig for Tyskland.

Tipper jeg er den eneste her som sitter i Iransk VM-drakt (Uhlsport, forholdsvis stilig, faktisk).
Keeperen "vår" virker ikke superstødig :(

Har også gjort klart med Togos drakt til i natt. (Togo er vel Ghanas naboland, så det får
holde i mangel av Ghana-drakt).

Redigert:
Tipper jeg er den eneste her som sitter i Iransk VM-drakt (Uhlsport, forholdsvis stilig, faktisk).
Keeperen "vår" virker ikke superstødig :(

Har også gjort klart med Togos drakt til i natt. (Togo er vel Ghanas naboland, så det får
holde i mangel av Ghana-drakt).

@csabko ... bilder ellers har det ikke skjedd :mrgreen:

Redigert av en moderator:
@csabko ... bilder ellers har det ikke skjedd :mrgreen:

Har dessverre ikke telefon som kan gjøre noe (annet enn å snakke med). Men det gikk bra i den fine hvite
Iran-drakten: uavgjort mot Argentina og seier mot Bosnia blir trivielt og nok til sluttspill.

Nå skal den gule Togo-drakten gjøre susen for Ghana!!

Har både Brasil- og Mexiko-drakt, så jeg er helgardert i morgen ;)

Go Ghana!

Forresten, @adamskater, svensk dommer inatt! Heja Sverige; skulle ikke bli
vanskelig å dømme VM-finalen i konkurranse med den traurige gjengen av dommere
vi har sett til nå.

Har dessverre ikke telefon som kan gjøre noe (annet enn å snakke med). Men det gikk bra i den fine hvite
Iran-drakten: uavgjort mot Argentina og seier mot Bosnia blir trivielt og nok til sluttspill.

Nå skal den gule Togo-drakten gjøre susen for Ghana!!

Har både Brasil- og Mexiko-drakt, så jeg er helgardert i morgen ;)

Go Ghana!

Imponerende draktsamling!

Må si Ghana sine drakter i VM faktisk var ganske kule. Selv har jeg ingen fotballdrakter, men en italiensk drakt skal anskaffes!

Sykt bra mål av Dempsey etter 31 sekund i USA - Ghana i går natt. :D

Gleder meg voldsomt til Brazil - Mexico i kveld!

Irriterer meg at Ghana gikk på smellen mot USA. Hadde de videre på 2. plass i gruppa :( Ser mørkt ut nå.

Sykt bra mål av Dempsey etter 31 sekund i USA - Ghana i går natt. :D

Gleder meg voldsomt til Brazil - Mexico i kveld!

@Kohe321 Tror du at Mexiko kan yte motstand mot Brasil og dommerne?

Vil kle meg i gul drakt, men tar på meg den grønne drakten etter den første feilaktige straffen
til Brasil eller den første utvisningen av en mexikaner ... Nitrist med Fred-opplegget; har jo holdt med Brasil
siden 1982 og ønsker å heie vilt på dem.

Jeg vil ikke ilegge Fred for mye av skylden der. Det der gjør spisser hele tiden, det må være opp til dommeren å luke det ut. Heldigvis har vi sett dommere som man ikke legger merke til er der en gang (som er en bra ting!). Et kroneksempel på flott dømming må være Sveits - Equador.

Vil alltid være mye begredelig dømming i et VM dessverre når "Japans beste dommer" og slikt er huket inn. Men jeg skjønner jo hvorfor, for all del.

@Kohe321 Tror du at Mexiko kan yte motstand mot Brasil og dommerne?

Vil kle meg i gul drakt, men tar på meg den grønne drakten etter den første feilaktige straffen
til Brasil eller den første utvisningen av en mexikaner ... Nitrist med Fred-opplegget; har jo holdt med Brasil
siden 1982 og ønsker å heie vilt på dem.

@csabko Jeg tror Brasil vinner i kveld, men tviler på at det blir en lett kamp for dem og jeg har på følelsen at Mexico scorer. Har tro på at Giovani Dos Santos kan notere seg med et mål, han skulle jo allerede hatt to VM mål i første kamp som ble feilaktig annullert for offside. Mexico virker ganske sterke og "scrappy", litt som Chile. :)

Håper dommeren blir så usynlig som mulig i denne.

@csabko Jeg tror Brasil vinner i kveld, men tviler på at det blir en lett kamp for dem og jeg har på følelsen at Mexico scorer. Har tro på at Giovani Dos Santos kan notere seg med et mål, han skulle jo allerede hatt to VM mål i første kamp som ble feilaktig annullert for offside. Mexico virker ganske sterke og "scrappy", litt som Chile. :)

Håper dommeren blir så usynlig som mulig i denne.

@Kohe321: Hvor er det blitt av han Neymar som spiller i Barcelona? Spiller ikke han på Brasil?

Det er en som ligner litt, men som har veldig driv i steget og virker rett og slett å være veldig god. Jeg skjønner ingenting ...

Edit: viktig tilleggsopplysning: har fått på meg den grønne Mex-drakta; den gule ligger i skapet.

I all verden: Mexiko har ikke gitt opp enda (60 min), og dommeren har ikke dømt
graverende til fordel for Brasil. VMs beste kamp så langt.

PHP:
I all verden: Mexiko har ikke gitt opp enda (60 min), og dommeren har ikke dømt
graverende til fordel for Brasil. VMs beste kamp så langt.

Enig, kjempekamp. Heldigvis gikk ikke dommeren på det flaue straffefilmingsforsøket til Brasil. Et meksikansk scoring på slutten hadde vært både fortjent og kjærkomment.