Fotball-VM

Bra resultat for England. Hvis Italia slår CR og Uruguay, noe som ligger i kortene, så går England videre etter å ha slått CR.

Uruguay hadde trengt ett mål til. Ikke offside, siden en engelskmann headet ballen til Suarez ... Morsom kamp.

As predicted ;) :D

Et paradoks for Liverpool supportere. Første gang jeg har jublet for Suarez mål :mrgreen:

Jeg følger ikke med på engelsk fotball, men denne Gerrard spilte grusomt dårlig, men hadde en assist :)

Stakkars Gerrard, først Liverpool glippen, og nå denne assisten til Suarez :(

"Well done Liverpool. You beat England." - Jeremy Clarkson etter kamp på twitter. :p

Redigert:
Fullstendig skandale; klareste straffesparket i VM til nå (det har vel ikke vært mange klare).

Gjett om Brasil hadde fått straffe der ...

Enig. Ellers veldig imponert over Campbell fra Costa Rica, Arsenal fansen har en juvel å glede seg over der. :)

Enig, første rundens klareste åpenbaring. Var glimrende der, også som fremspiller. Virker som en juvel.

Jepp, jeg var selvsagt også en av de som trodde at Costa Rica skulle gå videre fra "dødens gruppe" :)

Uavgjort mot Uruguay holder for Italia; det blir en gromkamp ...

Bra resultat for England. Hvis Italia slår CR og Uruguay, noe som ligger i kortene, så går England videre etter å ha slått CR.

Uruguay hadde trengt ett mål til. Ikke offside, siden en engelskmann headet ballen til Suarez ... Morsom kamp.

Ikke den mest vellykkede spådommen :) Men siste setningen er korrekt: med ett mål til hadde uavgjort vært nok
for Uruguay mot Italia.

Hvis jeg ingnorere den anglofile delen av personligheten min, så er jo dette perfekt. Nå blir Uruguay mot Italia i siste runde en skikkelig klassiker. Hade begge eller bare Italia vært fornøyd med uavgjort så vet vi jo alle hvordan det hadde gått.

Redigert:
Sveits - Frankrike er tradisjonelt ekstremt søvndyssende i VM. Kampens eneste betydning
er hvem som skal møte Argentina og hvem som skal møte Bosnia i 8delen, og det er jo en viss
forskjell der ...

[SUB][/SUB]
Sveits - Frankrike er tradisjonelt ekstremt søvndyssende i VM. Kampens eneste betydning
er hvem som skal møte Argentina og hvem som skal møte Bosnia i 8delen, og det er jo en viss
forskjell der ...
Ikke spesielt søvndyssende førsteomgang. Frankrike i fyr og flamme. Allez les bleus!

Greit å få bekreftet at Djourou og Senderos ikke danner VMs beste stopperpar

Leit at to lag må gå videre fra denne gruppen.