Fotball-VM

El Triiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! Herlig!

Edit: Ett mål til, og gruppeseier!

Redigert:
Brasil

Må være så ærlig å si at jeg håper Brasil ikke vinner vm.. De er rett og slett ikke gode nok, selv om de imponerer noe mot et tamt Kamerun.

Håper på at Italia vinner og går videre. Eneste grunnen til dette er Andrea Pirlo. For en mann!

Hvor mange drakter har du? ;)

Pics or it didn't happened som de sier. :cool:

Spononnicket tilbake? Stort sett drakter kjøpt i outlets i midt-vesten flere år etter
mesterskap. Er elendig til å ta bilder, særlig sammenlignet med deg, men jeg tar hintet.

Kjørte Peñarol, men byttet med en gang til den azurblå når det idiotiske røde kortet kom opp.

Og så bittet ...

Defending against his reputation, Suarez described the incident saying his bite of Chiellini was "rare" later changing that to "medium rare".

Bq6peE9IUAA6xXy.jpg:large

Bq6dPKMCQAElbvf.jpg:large

Bq6iv51IUAEsL7o.jpg:large

@s2bu: Kule bilder. Håper vi blir kvitt fyren i VM; han er jo glimrende, men det er litt stilløst å bite folk over en lav sko.

Redigert av en moderator:
@csabko ... bilder ellers har det ikke skjedd :mrgreen:

Hvor mange drakter har du? ;)

Pics or it didn't happened som de sier. :cool:

@adamskater og @Sponon: You asked for it. Fra Hvalrossens VM-studio:

Stemningsbilde:

For å starte med dagsaktuelle hendelser: Peñarol, kjøpt like før jeg så Peñarol-Nacional på Centenario. Merk:
livsfarlig å gå med enten Peñarol eller Nacional drakt når disse to store spiller derby på C.:

En skammens skjorte akkurat idag, men århundrets lag i Sør-Amerika i følge FIFA eller statistikkorganisasjonen jeg ikke aner navnet på:

En meget sint italiensk drakt, og det er jo veldig forståelig idag:

Gårsdagens helteskjorte:

Og når vi snakker om gårsdagen, så er denne nå pent brettet sammen og lagt bakerst i skapet. Synd, det er kanskje den fineste drakten, og litt kulere stoff de fleste andre. Løven på drakten synes ikke å ha skremt livet av motstanderne:

Den viktigste drakten, men en ørkenrev eller hva det er. Imorgen gjelder det. Go Iran!!!!!

For at Iran skal gå videre, må disse gutta også vinne:

Tysklandsdrakten skal en venn ta med fra Tyskland på torsdag, så jeg rekker akkurat kveldskampen til gutta. Håper virkelig at Ghana
går videre, men må bruke Togo drakten (fra da jeg så dem i VM 2006) som stedforetreder:

Denne har også blitt brettet sammen veldig pent og lagt i skuffen for noen år:

Tilbake til vertene; en gammel hjemmedrakt:

Og dagens bortedrakt (når får de brukt den?):

Noen bonusdrakter:

Siden vi er i Brasil, Palmeiras, kjøpt på Palestria Italia:

Og en Vasco da Gama fanskjorte; herlig å se Vasco - Botafogo på Maracana!

Til minne om Materazzi:

Til sist, @adamskater, den viktigste bonusdrakten, ble brukt (av meg!) da Anders Svensson scorte:

Her tar man VM seriøst!

Utrlig kjipt for E-kysten. Var Sio virkelig borte i Samaras??? Nå får vi se Samaras og de andre superstjernene
i stedet for Yaya Toure ...

Blant alle topplagene finner man en åttendelsfinale Costa Rica - Hellas. Costa Rica til kvartsfinale????

Redigert:
Wow, Hellas går videre og Elfenbenskysten ryker ut etter straffe i sluttsekundene på overtid. Dette VMet er bare helt sinnsykt, fullt av overraskelser og "oh shit" øyeblikk. Fantastisk :D

Om Suarez: Jeg synes han burde fått lov å spille resten av cupen HVIS han går med på å spille med munnkurv og en drakt hvor det istedet for navn og nummer bak står "Beware, I bite".

Hellas

Var faktisk ikke overrasket over at Hellas gikk videre. Hadde vært drøyt hvis Hellas kommer til kvartfinale, og finner tilbake til euro 04-oppskriften. Etter det sluttspillet lærte jeg å aldri avskrive Hellas;)

Når det gjelder England var det egentlig ikke så rart de gikk ut, halve laget mangler tross alt vinnerkultur.

Wow, Hellas går videre og Elfenbenskysten ryker ut etter straffe i sluttsekundene på overtid. Dette VMet er bare helt sinnsykt, fullt av overraskelser og "oh shit" øyeblikk. Fantastisk :D

Om Suarez: Jeg synes han burde fått lov å spille resten av cupen HVIS han går med på å spille med munnkurv og en drakt hvor det istedet for navn og nummer bak står "Beware, I bite".

Tilleggsstraff til Suarez bør være at han må spille med tannbeskyttelse (som boksere bruker) resten av sin profesjonelle karriere.

Og nei, avataren min er ikke et bilde av Suarez.

@Hvalrossen
Jeg får desverre ikke sett bildene fordi jeg er ute på en rigg som har filter på nettverket. Ser frem til å gå gjennom posten din når jeg kommer i land på lørdag :)

Tilleggsstraff til Suarez bør være at han må spille med tannbeskyttelse (som boksere bruker) resten av sin profesjonelle karriere.

Og nei, avataren min er ikke et bilde av Suarez.

@Hvalrossen
Jeg får desverre ikke sett bildene fordi jeg er ute på en rigg som har filter på nettverket. Ser frem til å gå gjennom posten din når jeg kommer i land på lørdag :)

West Hercules @Sponon ?

@Pondus72
Ikke denne gangen. Er ikke den på vel til Canada nå? :)

Nei jeg er på en Odfjell rigg nå.

Mener å huske at de skulle ligge 150 dager Færøyene, to brønner de skal bore. Regner med at de har gjort seg ferdig med den første. Deretter blir det vel Canada