Fotball-VM

Klassisk søvndyssende syvmålsaffære.

Enig, dette ble faktisk ganske kjedelig. Ekstrem lite spennende; foretrukker en 0-0-kamp som Brasil-Mexiko
alle dager i uka; eller en målfattig Italia-Costa Rica-kamp. For ikke å snakke om en ekstremt daff 3-målskamp som
England-Uruguay. ;)

Sitter med min hvite Iran-drakt. Enorme forventninger: satser på å unngå tosifret!

Redigert:
Snytt for straffespark, også ifølge TV2-kommentatorene, og ikke minst ifølge @adio, ... kjipt.

Redigert av en moderator:
Heroisk innsats av gutta boys, men det holdt ikke helt inn. Alle vet hva Messi skal
gjøre, likevel er det ikke mange som klarer å stoppe ham. OK, Bosnia slår Nigeria, og
gutta boys slår Bosnia, så er de klare for sluttspillet.

Håper Tyskland er så bra som de virket i første kamp! Heia Ghana samtidig!

Herlig kamp; håper virkelig begge lagene går videre. Dvs, USA får ikke vinne mot Portugal.

KLOSE 15!

Ser ikke mye på engelsk fotball, men denne Kompany gjorde et utrolig imponerende inntrykk, helt til 43. minutt, da russeren får
heade ufortyrret. Ellers den kanskje beste midtstopperen jeg har klart å følge i VM.

Var på vei til å skru av Sør-Korea - Algerie etter 20 min. Nå er jeg glad for at jeg lot fjernkontrollen ligge. For en kamp!

Hva i all verden skjer i den andre kampen? 1-1 og Kamerun har i tillegg hatt en heading i stanga ...

Edit: tåpelig post. 2-1 nå.

Redigert: