Fotball-VM

Italia viser England hvor viktig det er å ta vare på sjansene! Men den nye måten England spiller på er veldig morsom, synes de hadde fortjent 2-2 i denne kampen.

Og Pirlo. For en spiller! Hadde det skuddet gått i mål og ikke i tverrleggeren... Wow. :D

Nå er spørsmålet, skal jeg holde meg våken for Ivory Coast - Japan klokken 3? :mrgreen:

Litt feil å komme med dette nå, men sa lenge før VM til kompiser at Spania og England flopper VM. Nyter selvsagt dagene. Tyskland vinner selvsagt mot Argentina i finalen, men detvet jo alle andre fotballidioter og. La oss heller drøfte nete VM. Dette er jo forutsigbart...

Litt feil å komme med dette nå, men sa lenge før VM til kompiser at Spania og England flopper VM. Nyter selvsagt dagene. Tyskland vinner selvsagt mot Argentina i finalen, men detvet jo alle andre fotballidioter og. La oss heller drøfte nete VM. Dette er jo forutsigbart...

Bare vent til etter vm! Da skal jeg faen ta meg fortelle hvem som vinner!

Nå tapte vel Spania åpningskampen i forje mesterskap(mot Sveits?) men sto igjen på topp helt til slutt, så man skal aldri si aldri. Men deilig å se Nederland vinne, og på hvilken måte:)

Spørsmål: kan jeg kalle meg fotballinteressert dersom jeg ikke ser Elfenbenskysten - Japan som begynner 03:00 natt til søndag?

Afrikanske lag er ofte severdige (glem Kamerun på fredag), og Japan var jo brkbart morsomme sist.

M.a.o. svaret er strengt tatt "nei" ... men hvis man dropper E-J ene og alene av den aktverdige grunnen å kunne
være ekstra fokusert på de andre kampene, så blir svaret "ja" :)

Måtte selv droppe E-J (for å fokusere 125% på en opplagt ekstrem höjdare som Sveits-Ecuador). Min
grusomme hemmelighet er at jeg sovnet fra annen omgang av giga-klassikeren Chile-Australia.
Det eneste jeg ikke skjønner med fotball-VM er hvorfor kona, som sovner kl 10 på kvelden, er SÅÅÅÅ sliten
på morgenen og MÅÅÅ sove ut, mens den som gjør sin plikt og ser på VM til kl 2 på natta, tydeligvis må
være opplagt når småttingene står opp rundt 6 på morgenen. Er det bare jeg som har slike VM-problemer??

Spania-Nederland på tv'en, øl i glasset og en kone som faktisk ser på sammen med meg OG snakker om hvilken klokke hun liker best i boksen min:mrgreen: FOR en kveld.

Ser forøvrig utrolig mye frem til England-Italia i morgen. Masse ungt pågangsmot blandet med rutine i begge tropper. Et mer offensivt Italia bør gi mulighet for en meget spennende kamp:)

Heldiggris!

England imponerte igår. Kan bli morsomt for dem som holder med England (noe jeg ikke gjør, selv om Hodgson
gjorde en helt fabelaktig jobb med klubben jeg spilte for for XZY år siden). Costa Rica gjør jo at England allerede
er så godt som kvalifisert for annen runde.

Dere som kjenner engelsk fotball: har de ingen som er bedre en Welbeck?? De andre gutta var bra.

Ja, så Chile kampen:) Ble litt skuffa over prestasjonen totaltsett. De må heve seg betraktelig hvis de skal slå Spania eller Nederland. Altfor mange feilpasninger, og det kunne fort blitt poengdeling mot et av VM's dårligste lag. Håper de får opp konsentrasjonen , slik at de går videre sammen med Nederland;)

Så kun førsteomgangen, men dette var også mitt inntrykk. Men @Kohe321 var jo stort sett hva han skriver om, så
kanskje Chile blir spennende?

Var Colombia forresten en liten skuffelse, eller var det været (midt på dagen) som gjorde kampen litt tafatt.
Hellas virket dårlige, og burde kanskje ikke klage på 3-0-seier.

Redigert av en moderator:

England var jo klart bedre enn ventet igår og det er altfor tidlig å si at de flopper. Kan fort gå et stykke.
Går jo greit videre takke være Costa Rica.

Ser veldig gjerne at Tyskland vinner!

England var jo klart bedre enn ventet igår og det er altfor tidlig å si at de flopper. Kan fort gå et stykke.
Går jo greit videre takke være Costa Rica.

Ser veldig gjerne at Tyskland vinner!

Så for meg at Italia (1) og Uruguay (2) skulle gå videre, men nå er det vanskelig å spå hvem som tar 2. plassen.

Sett med engelske øyner så var det kjempebra at Costa Rica vant igår. Det var kanskje det som avgjør at England kan karre seg opp på 2. plass. Da møter de gruppevinner fra gruppe C, som kanskje blir Columbia. Ikke umulig at England kan vinne der, men møter sannsynligvis brasil i kvarten. Der ryker de.

Kjempebet: England ryker ut på straffekonk i 8-delsfinalen mot Columbia. Hehe

Redigert:
Deilig å spille på antall mål, jeg kan være helt upartisk ovenfor begge lag! Håper vel dog litt at Frankrike taper da.

Det var da pokker at jeg ikke spilte på enkeltkampene også...
Jaja, som Argentinafan sitter jeg vel oppe uansett :)

23 år siden:

Redigert:
Hakke peilig! Må jeg ikke få inn alle tre for å vinne? Har aldri spilt oddsbomben før...

Dæææm, det var jo veldig nærme @Rød.

hva setter du penga på i dag?:mrgreen:

Dæææm, det var jo veldig nærme @Rød.

hva setter du penga på i dag?:mrgreen:

Var j#%&¤ irritert i natt, satt jo inne med den til det 84-85 min. :mad:
Tør ikke tenke på hva den totale oddsen ville blitt.

Tror jeg går over til enkeltkamper.

Var j#%&¤ irritert i natt, satt jo inne med den til det 84-85 min. :mad:
Tør ikke tenke på hva den totale oddsen ville blitt.

Tror jeg går over til enkeltkamper.

Din rekke hadde gitt 169. De som hadde med målet til Bosnia i tillegg kunne håve inn til 243-gangern ;)