G
Da skriver vi 20 november og klokken er fortsatt ikke kommet tilbake Kjenner at jeg begynner å bli utolmodig nå.
Informasjon fra Bjerke er lik null, jeg har mått ringe hver gang. De er hyggelige når jeg ringer og skal sjekke opp saken med verkstedet som igjen har kontakt med fabrikken. Tilbakemeldingene er mest svada, snart ferdig, vet ikke helt osv.. Jeg føler meg ikke spesielt godt ivaretatt, ønkser meg bare følelsen av å være interessant som kunde og litt mer en om jeg hadde kjøpt en Seiko til kr. 2000,-
Da er det blitt 7 februar og ingen klokke kommet, sist jeg snakket med Bjerke i desember lovet de klokken i slutten av januar eller begynnelsen av februar, så det er fortsatt mulighet. Kjenner jeg savner klokken litt nå, har jo ikke sett den på ett år! Fortsettelse følger...
Har du tatt kontakt med JLC i Sveits for å høre om en slik sak virkelig skal ta så lang tid?? Vis nei hadde jeg tatt kontakt å hørt i alle fall..
Er jo ikkje eit eingongstilfelle dette...
http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?9089-Markering-av-et-jubileum&highlight=jubileum
Hadde vore kjekt å vist om det er Bjerke eller JLC som er skuld i dette...